שר התורה איננו

נתניהו בא להיפרד: "הוא באמת היה צדיק"

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיע לביתו של מרן שר התורה זצוק"ל בכדי להיפרד ממנו, וספד לו במקום; לאחר מכן נאלץ לשהות בבית סמוך, בשל האלפים הרבים; תיעוד (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ז באדר ב' תשפ"ב | 19.03.22
נתניהו ליד מיטת הרב זצ"ל (צילום: באדיבות המצלם)

דרמה בבני ברק: ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה כיום בנימין נתניהו הגיע הלילה (מוצ"ש) לביתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצוק"ל בכדי להיפרד ממנו, שעות ספורות לפני ההלוויה.

נתניהו ספד למרן שר התורה ואמר: "אני פה בדירה ליד ביתו של הרב קנייבסקי זכר צדיק לברכה. הוא באמת היה צדיק, היה צדיק מאוד גדול. מנפילי הדור ששמר על גחלת תורת ישראל, שהיא הבסיס של עם ישראל, ועשה את זה בצורה שהיממה לבבות וכבשה לבבות, בארץ ובעולם.

ההספד של נתניהו

"אני יודע שאני מדבר על ציבור ענק שיודע שיש כאן אבידה גדולה מאוד, לתורת ישראל ולעם ישראל. אנחנו תמיד תמיד ננצור את זכרו ונלך לאורו".

ל'כיכר השבת' נודע, כי כשנתניהו ביקש לצאת מהבית, המאבטחים הרבים שהקיפו אותו, פינו אותו לבית סמוך - שם הוא שהה במשך כשעתיים, בשל האלפים שהתגודדו בסמוך והקשו על יציאתו.

בשל כך, היחידה לאבטחת אישים הקפיצה כוחות על מנת לאפשר לנתניהו יציאה בטוחה לרכבו בדרך חזרה לביתו.

נתניהו ברחובות בני ברק (צילום: אודליה אמסלם)

פקחם של גדולי ישראל, אדיר מעטו, מראשי השיטור העירוני בבני ברק אומר ל'כיכר השבת': "מאחר והרבה אנשים רצו להצטלם עם נתניהו הוא נקלע למארב ללא יכולת יציאה מהעיר, כוחות גדולים מהיחידה לאבטחת אישים ומהמשטרה בדרכם לחלץ אותו".

מפקדי המשטרה בראשות הממ"ר הגיעו לבית משפחת מלאכי בו שוהה נתניהו לחלץ אותו. נתניהו נצור בחדר יחד עם איש התקשורת ישראל כהן והמאבטחים.

כעבור כשעתיים, חולץ נתניהו בסיוע המאבטחים וכוחות המשטרה והוא הועבר בסיוע ניידת משטרה אל רכבו.

נתניהו ליד מיטת הרב זצ"ל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר