לאחר שעות

נעצר המחבל שדקר את השוטרים בירושלים

המשטרה עצרה את המחבל שדקר שוטר בשכונת ראש אל עמוד בירושלים. המחבל שפצע שוטר אחד באורח בינוני התחבא בבית קרובת משפחתו שם נתפס ונעצר (צבא וביטחון)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: דוברות המשטרה)

היום (ראשון), בסביבות השעה 17 הגיע מחבל (23, ג'אבל מוכבר) לשכונת ראס אל עמוד שבמזרח העיר ירושלים, התקרב לעבר שוטר שטיפל באירוע הצתה, שלף סכין ודקר את השוטר ולאחר מכן נמלט מהמקום.

כתוצאה מהדקירה, פונה השוטר כשמצבו הוגדר באורח בינוני (עפ"י גורמי רפואה) לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

כוחות משטרה גדולים בראשות מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, הגיעו לזירה והחלו בחקירת המקרה תוך איסוף ממצאים וסריקות אחר המחבל שנמלט מהזירה. מפקד המחוז קיים הערכת מצב מיוחדת בזירת הפיגוע במהלכה הנחה את המפקדים על חלוקת גזרות וביצוע סריקות נמרצות במטרה לאתר את המחבל שנמלט וחקירת הפיגוע הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים.

לפני זמן קצר, במהלך פעילות אינטנסיבית תוך סריקות, כוחות המשטרה של מחוז ירושלים איתרו את המחבל בבית קרובת משפחתו והוא נעצר והועבר לחקירה.

ממ"ז ירושלים ציין בהערכת מצב לאחר מעצרו של המחבל- "תגובה מהירה של כוחות המשטרה ומג"ב מיד עם קרות האירוע, תוך סריקות מקצועיות ופעילות נחושה, הביאה לאיתור ומעצר המחבל. נמשיך לפעול אל מול איומי הטרור במתווים השונים על מנת להגן על האזרחים והשוטרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר