יְתוֹמִים הָיִינוּ וְאֵין אָב

זרם מנחמים בביתו של שר התורה, השר שיבח את המלווים

המונים צפויים לפקוד את הבית המיותם ברשב"ם, 'כיכר' עם שעות הניחומין המלאות • כל החסימות בכבישים שוחררו מוקדם מהערכות, השר לביטחון פנים שיבח את הציבור על שיתוף פעולה (חרדים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
ניחום אבלים בביתו של מרן הגר"ח זצ"ל (צילום: ללא קרדיט)

הסתלקותו של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי זצ"ל: המונים צפויים לעלות היום (שני), ולכול אורך השבוע הקרוב, אל הבית ברחוב רשב"ם ולנחם את היתומים על הסתלקותו של אביהם, גדול הדור, מרן שר התורה.

עם המנחמים צפויים להימנות חברי כנסת, שרים, אישי ציבור נכבדים, רבנים, וכמובן רבים מ"עמך בית ישראל" - יהודים מכל החוגים, המגזרים והחצרות שמרן הגר"ח נגע בליבם.

כבר אתמול, עם תום מסע ההלוויה החל זרם המנחמים להגיע לבית הצנוע, והיום הוא צפוי להתגבר.

זמני ניחום אבלים בבית רשכבה"ג מרן שר התורה זצוק"ל הם מהשעה אחת עשרה בבוקר ועד שתיים בצהרים. ולאחר מכן מהשעה חמש אחר הצהרים ועד השעה עשר בערב.

רבים עדיין מתקשים לעכל את הסתלקותו של הגר"ח. מסע ההלוויה הענק שהתקיים אתמול הגיע אל קיצו בשעת אחר הצהרים מאוחרת, בשקט מופתי וללא כל אירועים חריגים.

גם חסימות הכבישים שוחררו ונפתחו מוקדם מן הצפוי. בשעה 19:00 בערב, זמן קצר לאחר תום מסע ההלוויה, הודיעה המשטרה כי כלל החסימות נפתחו לתנועה. זאת בעוד ההערכות דיברו רק על השעה 22:00 בלילה.

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, שיבח בתום הלווייתו של הרב קנייבסקי בבני ברק את הציבור הרב שהשתתף, על שיתוף הפעולה עם כוחות הביטחון ועל ההקשבה להנחיות. הוא הודה גם לשוטרים ולשלל הגופים שנטלו חלק בקיום המסע.

״דבר לא קורה במקרה", צייץ בר לב. "‏אירוע ענק כלוויית הרב קנייבסקי התנהל בצורה רגועה, מקצועית ובטוחה הודות לתכנון רגוע ומקצועי של המפכ״ל שבתאי ומפקד מחוז ת״א אשד, עם מנכ״ל המשרד תומר לוטן,‬⁩ שרתם את משרד התחבורה ומשרדי ממשלה נוספים. תודה לכולם על הביצוע המוצלח ולציבור על ההקשבה ושיתוף הפעולה״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר