"נותן לאחיו למות"

סערה: מיקי לוי תקף את לווית מרן - והבהיר

גם מול תמונות מרגשות, המראות את הערבות ההדדית שחשים החרדים לאחיהם, החשבון של יו"ר הכנסת מיקי לוי, בחר לתקוף בגסות את החרדים, אח"כ נמסרה הבהרה (חרדי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
מיקי לוי בכנסת (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

הלווית מרן שר התורה זצוק"ל הביאה לעיני הציבור, שוב, את החסד והדאגה לזולת הזורמים בעורקי בני התורה, עם תמונות מחממות לב, מכל פינת רחוב בבני ברק, של שולחנות מלאים באוכל ושתייה, מכל סוג, למען משתתפי הלוויה שהגיעו מכל הארץ.

עדי רפאלוביץ', תושבת העיר, העלתה מספר תמונות לדוגמה, וכתבה: "איפה ישנם עוד אנשים כמו האנשים האלו? באיזו עוד עיר תמצאו אנשים שפותחים את ביתם לכלל ישראל? גאה לגור בבני ברק, עיר מלאת תורה ומלאת חסד ונתינה".

הדברים פורסמו בעמוד הפייסבוק המפורסם "סטטוסים מצייצים", ואז הופיעה תגובה מחשבונו של יו"ר הכנסת, ח"כ מיקי לוי, שתוקפת את הציבור החרדי גם ברגע כזה: "בלה בלה בלה. מי שנותן לאחיו למות למענו בצבא ולא נושא בנטל, אין לו לא חסד ולא נתינה", נכתב שם.

התגובה לפוסט

לאחר שנעשתה פנייה ליו"ר הכנסת על פשר התגובה התוקפנית, נמסר מלשכתו: "הוא בטיסה וזה ממש לא משקף את דעתו. אחד העובדים הגיב מהחשבון האישי שלו ושלח בטעות מהחשבון של לוי. התגובה הפסולה נמחקה".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בתגובה לפוסט השנאה שנכתב בשם יו"ר הכנסת מיקי לוי נגד הציבור החרדי: "גם אם הדברים נכתבו מתוך הלשכה של לוי ולא על ידו, השנאה לחרדים הפכה להיות אובססיה אצל אנשי יש עתיד. עוזריו של מיקי לוי, לא היו כותבים בטעות, דברי בלע כאלה על ערבים והתנועה האיסלמית. אבל כשמדובר בחרדים, מותר לתקוף ומותר להשתלח. מביש".

ח"כ בן גביר הוסיף: "הסרת הפוסט אינה מספיקה ויו"ר הכנסת מיקי לוי צריך להתנצל בפומבי על דברי השנאה ולהוקיע את פרסום הדברים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר