הלווייתה של לורה יצחק הי"ד

השר הותקף, היתומה נשנקה מבכי: "זה חלום, תעירו אותי"

קהל רב ליווה למנוחות את הנרצחת לורה יצחק הי"ד בבית העלמין בבאר שבע • שר התפוצות הותקף בצעקות: "עייפנו מהבטחות, תסתכל על האבא" • שתי הבנות ובעלה של לורה נפרדו בדמע (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הלוויית הנרצחת (צילומים: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בבית העלמין בבאר שבע מתקיימת הערב (רביעי) הלווייתה של לורה יצחק בת ה-43, אם לשלוש בנות, תושבת באר שבע, שנרצחה אתמול בידי המחבל צמא הדם, בפיגוע הטרור המחריד והקטלני שאירע בשעות אחר הצהרים.

בתה הספידה אותה בכאב, תוך שפורצת בבכי: ״אמא, אני לא מעכלת שאת לא פה, אני מודה לך על הצורה שבה חינכת אותי, אני לא אשכח אותך, אני מבטיחה לשמור על הילדים, את גיבורה״.

בת אחרת ספדה לה: "אני רושמת לך מכתב אם דמעות, אני לא אשכח את היום הזה שבו הלכת לעולם הבא, אל תשכחי אותי לעולם״.

בעלה של הנרצחת נפרד בדמעות: "בן עוולה יום אחד קם והלך לרצוח אותך, ככה סתם רק בגלל שהיא יהודייה, מה אני יעשה עכשיו? כל הזמן היה אכפת לך מכולם, אני לא מאמין, תעירו אותי מהחלום הזה״.

שר התפוצות נחמן שי, שנכח במסע ההלוויה, הותקף בצעקות, בעודו עומד לצד דוכן המספידים. "תסתכל על האבא פה", צעק לעברו אחד הנוכחים. "עייפנו, כבוד השר. עושים הבטחות והולכים הביתה".

הצעקות על השר שי (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מוקדם יותר היום התקיימה הלוויתו של מנחם יחזקאל מנוחין הי"ד, אחד מארבעת ההרוגים שנרצחו אתמול על ידי המחבל במסע ההרג האכזרי בבאר שבע. אחיו שספד לו בלוויה, אמר בקול חנוק מבכי: "הוא היה מקפיד כל יום על שיעור תורה, והיה נותן מתנות בסתר לאביונים מהקצבת נכות שלו, הבטחנו לאמא שנשמור עליך, אך לצערנו אתמול לא הצלחנו".

בהמשך הערב יובא למנוחות הנרצח הרב משה קריביצקי, משליחי חב"ד בעיר.

כזכור, במהלך 8 דקות הספיק המחבל לרצוח ארבעה בני אדם, שתי נשים ושני גברים, לצד פציעת עוד שניים נוספים. במערכת הביטחון חוששים מגל טרור חדש, זאת בצל חודש הרמאדן. בנוסף, קיים חשש כי הפיגוע בבאר שבע ייתן מוטיבציה לאחרים לבצע פיגועי חיקוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר