לנצל שאריות - בסטייל

7 מתכונים שווים לניצול חלה שנשארה משבת

2 גרסאות לפרנץ' טוסט קלאסי - חלבית ופרווה ו-2 גרסאות לסלט פנצנלה עסיסי, חלבי או פרווה, לבחירתכם. ובנוסף, טאפאס ספרדי, פשטידת בצל וגבינות ופירורי לחם קלויים מתובלים בסגנון איטלקי (מתכונים, אוכל)

מה עושים עם חלה משבת? 7 מתכונים (צילום: shutterstock)

פרנץ' טוסט קלאסי שהכי טעים להכין עם חלה משבת

דמיינו פרוסת חלה שמנמנה ובשרנית מטוגנת בבלילה מתוקה עם מעט קינמון ועוד לא התחלנו לדבר על הארומה המדהימה שעומדת להתפשט במטבח שלכם. אז מה עושים עם החלה משבת? פרנץ' טוסט כמובן.

לחצו כאן למתכון

פרנץ' טוסט פרווה ומגוון הצעות הגשה - מתוקות ומלוחות

תקבלו בסיס מושלם לכל ארוחה כמעט. תוכלו להגיש אותו עם ביצים - בכל צורת הכנה שלהן, פרוסות אבוקדו, ריבה מתוקה, פירות טריים וסירופ מייפל, גבינת שמנת (הנוהגים בהיתר יכולים להוסיף גם פרוסות סלמון מעושן) ואפילו בשר מפורק ברוטב מתקתק.

לחצו כאן למתכון

פאן קון טומאט

בלי ללכת סחור סחור, "פאן קון טומאט" זוהי מנה קטנה ופשוטה הכוללת לחם מתובל קלוי ועגבניות, אבל הטעם כל כך מדויק וממכר שלא צריך יותר. מנת טאפאס בסיסית מהמטבח הספרדי.

לחצו כאן למתכון

סלט פנצנלה - פרווה

סלט שמגיע מהעיר פירנצה שבטוסקנה, איטליה, והשילוב המרכזי בו זה עגבניות עסיסיות, ולחם מאתמול - ובמקרה שלנו: חלה משבת. במתכון הבא הוספנו פלפלים קלויים ובמיה פריכה וזה פשוט מעולה.

לחצו כאן למתכון

סלט פנצנלה - חלבי

ממש כמו בגרסת הפרווה, גם כאן החלה היבשה סופגת את המיץ מהירקות ומתעוררת מחדש לחיים. אפשר להשתמש בחלה יבשה מאוד או כמונו: לקלות אותה בעצמכם בתנור עד שהיא קריספית וזהובה.

לחצו כאן למתכון

פשטידת בצל וגבינות

הבסיס לפשטידה הטעימה הזו זה שאריות לחם מאתמול או חלה של שבת עם תוספת מדליקה: ביצי עין שמקשטות את הפשטידה מלמעלה. מתחילים את ההכנה על הכיריים ועוברים לתנור - ואם אין לכם מחבת שמתאימה לבישול ואפייה, זה בסדר. יש פתרון.

לחצו כאן למתכון

פנגריטטה

פנגריטטה היא תוספת איטלקית כיפית שמנצלת שאריות של לחם מאתמול או חלה משבת ומקפיצה עם המרקם והטעם של כל דבר - מסלט ועד פסטה ומרק. לפנגריטטה יש גרסאות שונות. כאן פירורי הלחם מתובלים ברוזמרין, שום ולימון.

לחצו כאן למתכון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר