נפילה קטלנית

באמצע עבודה: פועל בניין צנח מקומה 18 - ונהרג במקום

חובשים ופרמדיקים נאלצו לקבוע את מותו של פועל בניין שצנח מקומה 18 באמצע העבודה אל פיר מעלית • משטרת ישראל חוקרת את נסיבות האירוע הטראגי (אקטואליה, בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אתר הבנייה (צילום: מגן דוד אדום)

פועל כבן 30 נפל היום (ראשון) מקומה 18 באתר בנייה, תוך כדי עבודה, אל פיר מעלית. כוחות הצלה קבעו את מותו בתוך זמן קצר. משטרת ישראל חוקרת את האירוע.

פרמדיק רכוב על אופנוע מד"א נתנאל איתן, סיפר: "כשהגענו לאתר הבניה הובילו אותנו אל הפועל ששכב מחוסר הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. סיפרו לנו שהוא נפל מגובה רב לתוך פיר מעלית. ביצענו בו בדיקות רפואיות ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. פועל נוסף שנפצע באורח קל, טופל במקום ולאחר מכן פונה לבית החולים".

איציק מישקובסקי חובש איחוד הצלה מסר: "כשהגעתי למקום נמסר לנו כי הוא נפל מגובה רב (18 קומות) תוך כדי עבודתו באתר בניה. למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

ממגן דוד אדום נמסר: "בשעה 11:12 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על 2 פועלים שנפלו מגובה באתר בניה ברחוב התשעה ברמלה. חובשים ופרמדיקים של מד"א קובעים את מותו של גבר כבן 30 ומעניקים טיפול רפואי לגבר כבן 30 במצב קל שיפונה בדקות הקרובות לביה"ח".

ממשטרת ישראל נמסר: "במוקד 100 התקבל דיווח בדבר תאונת עבודה ברמלה, במסגרתה עובד במקום נפל עפ"י החשד אל פיר מעלית, כאשר גורמי רפואה קבעו את מותו במקום. המשטרה פתחה בבדיקת הנסיבות ונציג משרד העבודה זומן למקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר