ייחקר נגדית

מכה לתביעה: שלמה פילבר לא יוכרז עד עוין

הרכב השופטים במשפט ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו קבע, כי עד המדינה בתיק 4000, שלמה פילבר, לא יוכרז עד עוין למרות רצון התביעה (בארץ)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הרכב השופטים במשפטו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו קבע היום (שלישי) כצפוי מראש, כי עד המדינה בתיק 4000, מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, שלמה פילבר, לא יוכרז עד עוין בשלב זה, למרות בקשת הפרקליטות. עם זאת, השופטים החליטו כי יאפשרו לתביעה בצעד חריג לחקור את פילבר חקירה נגדית.

כזכור מוקדם התובעת בתיק, יהודית תירוש, דרשה מהשופטים להכריז על שלמה פילבר כעד עוין. עו"ד תירוש, אמרה בבית המשפט, כי בשל הפערים בין עדותו של פילבר בחקירה לבין העדות בבית המשפט היום - בנוגע לניגוד העניינים של נתניהו, היא חושבת שבשלה העת לאפשר לפרקליטות לחקור אותו בחקירה נגדית, וזאת למרות שהחקירה הנגדית צפויה להיות בעוד מספר ימים, בתום העדות של פילבר.

פילבר הסביר לשופטים לאחר הבקשה: "אני באתי לפה לתת עדות אמת, אני לא רואה את עצמי כעד עוין ואני לא מתכוון לסתור את מה שאמרתי בחקירתי במשטרה. ניסיתי לדייק נקודה שחשבתי שהיא יצאה מפרופורציה. אני מאשר את עדותי במשטרה ואמשיך לתת את גרסתי, זה קשה לי נפשית וזה נושא שהוא מורכב".

יצוין, כי המשמעות בבקשה שפילבר יהפוך לעד עוין, היא, שיעשו שימוש בחקירה שלו במשטרה להליך המשפטי, וכי מה שהוא אמר בבית משפט יחשב כדברי שקר, והפרקליטות תגיש נגדו כתב אישום על חלקו בתיקי נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר