מסתמכים על ישראל

באישור FDA: חיסון רביעי גם בארצות הברית

מנהל המזון והתרופות האמריקני - ה-FDA, הודיע על אישור החיסון הרביעי כנגד נגיף הקורונה. בבקשת חברות החיסונים לאישור, הוצגו הנתונים שנאספו במדינת ישראל (אקטואליה)

(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

מנהל המזון והתרופות האמריקני - ה-FDA, הודיע הערב (שלישי) על אישור מנת הבוסטר השנייה והחיסון הרביעי כנגד נגיף הקורונה. האישור ניתן לשתי חברות חיסונים, חברת 'פייזר' וחברת 'ביוטק'.

למרות האישור, הוא ניתן עם מגבלות, על פי התנאים שנקבעו על ידי מנהל התרופות, מי שיהיו זכאים לקבל את החיסון בארה"ב יהיו רק בני 50 ומעלה או בני 12 ומעלה עם בעיה במערכת החיסונית.

על פי הדיווח ב'רויטרס', בבקשת האישור למנת החיסון הרביעית, ב'פייזר' וב'ביוטק' השתמשו בנתונים שנאספו בישראל, כזכור, ישראל הייתה מהמדינות הראשונות בעולם שאפשרו את החיסון הרביעי - כבר החל מינואר האחרון.

עד כה, למעלה מ-750,000 ישראלים התחסנו בחיסון הרביעי, החיסון ניתן לבני שישים ומעלה, בני 18 ומעלה עם רקע רפואי וקבוצות נבחרות נוספות.

בעקבות הפרסום, במשרד הבריאות הציגו את הנתונים וקראו לאזרחי ישראל להמשיך ולהתחסן: "אם עברתם את גיל 60 ועדיין לא התחסנתם בחיסון הרביעי - עכשיו זה הזמן. אם יש לכם קרובים בקבוצת גיל זו שטרם קיבלו אותו - עודדו אותם לעשות זאת מיד".

"מנהל התרופות בארה״ב (FDA) אישר היום את מתן החיסון הרביעי לבני 50 ומעלה באופן גורף, לאור צבר עדויות מדעיות שהמנה הרביעית בטוחה ושהיא משפרת באופן משמעותי את ההגנה (עד פי 4) מפני תחלואת קורונה קשה ותמותה באוכלוסייה זו המצויה בסיכון מוגבר לכך", נכתב, "אל תסתכנו. לכו להתחסן עכשיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר