"לך לך" • צפו

זעם בבני ברק: השר עמר בר-לב הגיע וסולק בצעקות

על רקע פיגוע הטרור הרצחני בבני ברק, השר לביטחון פנים, עמר בר-לב שהגיע לזירת האירוע - סולק בצעקות. ביציאתו לווה בעשרות שוטרים שהגנו עליו מפני המוחים • צפו (בארץ)

(צילום: לפי סעיף 27א')

מהומה בבני ברק: על רקע פיגוע הטרור הרצחני בבני ברק שגבה את חייהם של חמישה בני אדם, השר לביטחון פנים, עמר בר-לב, שהגיע לזירת האירוע - סולק בבושת פנים.

עשרות מוחים שהגיעו לאיזור מנעו ממנו להתקרב לזירה ולבסוף השר נאלץ לעזוב את המקום במהירות על מנת שלא יפגע בידי ההמון.

ביציאתו לווה בעשרות שוטרים שמנעו מהמוחים להתקרב לעברו, המוחים צעקו לעברו קריאות זעם ומחו על מה שלטענתם מהווה אזלת יד של הממשלה בטיפול בטרור.

בציוץ שפרסם טוויטר התייחס לפיגוע הרצחני וכתב: "ערב קשה למדינת ישראל, הלב כואב עם משפחות הנרצחים והפצועים בפיגוע הנורא.

"נמשיך להילחם במלוא עוצמתנו עד שהטרור יוריד את ראשו. מדינת ישראל תעמוד איתנה בפני גל הטרור הנוכחי, כפי שעמדה בעבר. נשתמש בכל האמצעים, נפעל בכל הזירות להשבת הביטחון והשקט".

כזכור, חמישה בני אדם נרצחו במסע ירי שביצע הערב מחבל ערבי בשתי זירות שונות, ברחוב הרצל וברחוב השניים, בבני ברק. לבסוף המחבל נורה ונוטרל בידי איש כוחות הביטחון, לאחר חיפושים שערכה המשטרה ברחבי העיר נעצר חשוד נוסף ונבדק אם הוא קשור למחבל. ברשותו נתפסה סכין גדולה. בהמשך, נתפס חשוד שלישי בפתח תקווה, אותו חיפשה המשטרה.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר