לצד הילדים המייבבים | תיעוד

משפחה ורבנים הספידו את יעקב שלום הי"ד: 'שותתים דם'

יעקב ישראל שלום הי"ד, מובא בשעה זו למנוחת עולמים, במסע הלוויה שנערך בבני ברק, הספידו אותו, חברים, בני משפחה ואישי ציבור, כאשר בצד עמדו 4 ילדיו ומיררו בבכי קורע לב | תיעוד (חרדי)

הלווית הרב יעקב ישראל שלום הי"ד (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הפיגוע בבני ברק: מאות מתושבי בני ברק בראשות רבנים ואישי ציבור השתתפו היום (רביעי) בהלוויתו של נרצח הפיגוע, הרב יעקב ישראל שלום הי"ד, שנורה על ידי המחבל המתועב בעת שנסע ברכבו ברחוב השניים בבני ברק.

>>> הפיגוע בבני ברק - לסיקור המלא

בלוויה שנערכה ליד בית אמו של הנרצח הי"ד, ברחוב אברהם בן דוד בבני ברק, הספיד תחילה אחד מקרובי המשפחה שאמר בבכי: "יעקב ישראל הצדיק והקדוש, לפני שנה וחצי עמדנו כאן כדי להספיד את האבא היקר הרב מאיר זצ"ל, ולא חשבנו שנגיע כל כך מהר שוב פעם לכזה מצב".

הילדים הבוכים ווהספד של קרוב המשפחה

קרוב המשפחה סיפר בקול חנוק: "אמרת לי שכשאתה שומע את הפסוק הצור תמים פעלו, הלב שלך רועד. אני רוצה להגיד לך את זה כעת בפעם האחרונה שהלב שלך ירעד".

נפתח קמפיין לעזרת המשפחה והיתומים >>

יו"ר ש"ס אריה דרעי הספיד ואמר: "יתגדל ויתקדש שמיה רבה, זה הקדיש שאנחנו אומרים אחרי שהאדם נפטר. מדוע דווקא את התפילה הזאת? משום שכל יהודי ויהודיה שמסתלקים מן העולם, מתמעט משהו מכבודו של מלכו של עולם, ולכן אנחנו זועקים יתגדל ויתקדש שמיה רבה".

אריה דרעי מספיד

"כשהיתומים הקדושים והצדיקים יגידו את הקדיש, כוחנו נענה אמן על מנת שכבוד השכינה ושל עם ישראל יתחזקו. אנחנו נמצאים בהלוויה אחרי הלוויה של קדושים שנעקדו על קידוש ה', רק בגלל שהם בנים של הקב"ה".

נפתח את הלב והכיס למען היתומים >>

רב העיר בני ברק הרב יצחק אייזיק לנד אמר בלוויה: "כשמתו מוטל לפניו, זהו אינו זמן של נחמה, אלא זמן של כאב. אי אפשר להתנחם".

רב העיר בני ברק מספיד

"אני לא יודע איך אפשר, ושהקב"ה יתן כוח לכולנו. אנחנו בזמן של כאב נורא של האלמנה והילדים, וכאב נורא של המשפחה ושל כלל תושבי העיר בני ברק", אמר רב העיר במסע הלוויה.

מסייעים ליתומים >>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר