פרטים חדשים

הפיגוע בב"ב: אלו פרטי הרכב ומקור הנשק

מפרטים ראשוניים מחקירת הפיגוע עולה כי המחבל הגיע לפיגוע עם רכב ישראלי, עדיין לא ברור אם מדובר ברכב גנב. בנוסף, בניגוד לדווח הראשוני - הנשק הוא לא של צה"ל (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
המחבל מסתובב בבני ברק (צילום: 27א)

אחרי הפיגוע הנורא אמש (שלישי) בבני בקר, בו נרצחו חמישה בני אדם, מגיעים פרטים ראשוניים מחקירת הפיגוע. בנוסף, אחד העצורים בחשד למעורבות או בחשד לסיוע בפיגוע הוא דודו של המחבל, שמשמש כראש ארגון הטרור חמאס בכפר בו התגורר המחבל.

עוד עולה כי המחבל השתמש ברובה M-16 שלא היה שייך לצה"ל ולא נגנב מצה"ל. לצד זאת, נבדקת אפשרות כי הרובה בו השתמש המחבל היה בעבר רובה איירסופט שהוסב לנשק חם - תופעה שקורית לא אחת בשטחים. הסיבה לחשד כי הנשק היה מוסב - המעצורים הרבים בנשק במהלך הפיגוע.

על פי החקירה הראשונית עולה כי המחבל הגיע לזירת הפיגוע עם רכב מסוג 'הונדה סיוויק' בעלת לוחית זיהוי צהובה. הרכב הוא ישראלי. עם זאת, עדיין לא ברור אם הרכב גנוב או נמסר למחבל על ידי סייען.

בתוך כך, מוקדם יותר היום, עצרו כוחות צה"ל, מג"ב ושב"כ מספר חשודים בסיוע ובמעורבות בפיגוע, אחד מהם כאמור דודו של המחבל, ראש חמאס בכפר.

מדובר צה"ל נמסר כי "כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב פעלו הלילה בכפר יעבד שבמרחב החטיבה המרחבית מנשה ובמוקדים נוספים, למעצר מבוקשים החשודים במעורבות בפיגוע הירי שהתרחש אמש בעיר בני ברק. החשודים הועברו לחקירת שב"כ."

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר