"הוא חוסל" | תיעוד דרמטי

כך חוסל המחבל בבני ברק: מהמרדף ועד לקרב היריות • צפו

המשטרה מפרסמת תיעוד דרמטי ממצלמות הגוף של השוטרים מצוות 417 בפיגוע בני ברק, בו רואים את רגעי הדרמה בעת החיסול של המחבל ותיעוד אחרון של ח'ורי (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
יורים במחבל בבני ברק (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה מפרסמת בשעה זו (רביעי) תיעוד דרמטי ממצלמות הגוף של השוטרים מצוות 417 בפיגוע בני ברק - בו יש גם תיעוד אחרון של השוטר אמיר חורי ז"ל.

בתיעוד ניתן לראות מקבלת הדיווח ועד נטרול המחבל דרך מצלמת הגוף: החתירה למגע, קבלת הדיווחים בזמן אמת, ניהול הקרב והירי המדויק.

בקטע שפורסם נראה התיעוד ממצלמת הגוף של רס"מ ע' שניטרל את המחבל, לפניו באופנוע נראה יושב רס"מ אמיר חורי ז"ל שספג את הירייה מהמחבל ומת, ברקע נשמעים קטעי הקול של דיווחי מרכז השליטה במחוז ת"א לכוחות בשטח והדיווח על ניטרול המחבל.

מהלך סיכול המחבל אתמול בבני ברק על ידי שוטרי תחנת בני ברק, תועד כולו משלב קבלת הדיווחים הראשוניים על שמיעת ירי, שיגור הכוחות, וסגירת הכוחות על המחבל והניטרול שלו. מערכות ההקלטה של מרכז השליטה המחוזי, ומצלמות הגוף של השוטרים, תיעדו את מהירות התגובה של הכוחות משלב קבלת הדיווח של החשודים ועד לנטרול המחבל.

19:57: החלו להגיע למוקד 100 של משטרת מחוז תל אביב קריאות אזרחים על אדם היורה מנשק ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק.

19:58: מועבר דיווח לכלל הניידות והאופנועים של מרחב דן, והכוחות מתחילים לנוע לעבר רחוב ז'בוטינסקי.
צוות סייר-אופנוען 417 עם הלוחם רס"מ אמיר ח'ורי הנוהג באופנוע ורס"מ ע' מקבל את הדיווח כשהם ברחוב המרגנית ברמת גן בסיור ביטחון שוטף, ומתחיל לצמצם טווחים לכיוון רחוב ז'בוטינסקי.

20:01: צוות 417 מגיע לז'בוטינסקי 22 בני ברק ומדווח שהוא שומע ירי מתוך השכונה ומתחיל להתקדם לכיוון הירי, תוך קבלת הכוונה ממרכז השליטה המחוזי ומאזרחים ברחוב.

20:02: הצוות מגיע לרחוב הרצל 63, נתקל במחבל שפותח באש על הצוות, פוצע אנושות את רס"מ ח'ורי, רס"מ ע' פורק מהאופנוע ובירי מדוייק וממוקד מאקדחו מחסל את המחבל.

רס"מ ע' תיאר אמש על רגעי ההתקלות: "קיבלנו אירוע על יריות, כמה קריאות, הגענו למקום", סיפר, "נסענו מפה לז'בוטינסקי נגד כיוון התנועה בהרצל כי אמרו רחוב השניים, הרצל בבני ברק זה פה שמאלה".

"איך שאנחנו מגיעים לכניסה מתוך הרצל לז'בוטינסקי הבחנתי במחבל עם רובה M16 מכוון עלינו, הוא ירה כדור אחד על השותף שלי שנפל, אני כבר הייתי עם האקדח ביד", תיאר השוטר.

הוא המשיך וסיפר: "נפלנו עם האופנוע, ניהלנו קרב של כמה שניות, הוא ירה אולי איזה שני כדורים, אני חיסלתי אותו עם האקדח שלי ולאחר מכן הרחקתי הכול".

צפו בוידיאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר