המשטרה אישרה

יצית מהומות? בן גביר צפוי לעלות מחר להר הבית

בצל גל הטרור המשתולל, ובכפוף להערכת מצב בבוקר, קיבל חבר הכנסת איתמר בן גביר אישור מהמשטרה לעלות מחר להר הבית. הרשימה המשותפת: "אש שתפגע בכולם" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
איתמר בן גביר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מפקד מחוז ירושלים החליט הערב (רביעי), בתום הארכת מצב, לאפשר לחבר הכנסת איתמר בן גביר (הציונות הדתית) לעלות מחר להר הבית, בצל גל הטרור ששוטף את הארץ.

ההחלטה כפופה להערכת מצב נוספת שתתקיים מחר בבוקר. בן גביר הודיע מוקדם יותר הערב כי יעלה להר גם בלי תיאום עם המשטרה. "כל ערב ראש חודש אני עולה להר הבית", אמר בן גביר בהקלטה שפורסמה באתר 'סרוגים'. "הפעם אמרתי – אתם רוצים, אני מוכן לקבל את התנאים. אני אעלה בצורה מתואמת דרך המוגרבים".

לדברי בן גביר, "הם עושים כאן תרגיל שהם רוצים לחכות שאני אפילו לא אוכל להגיש בג"ץ, לעתור נגד החלטה לא חוקית כזאת. ולכן אם הם מתכוונים לעשות את זה, שלא תהיה אי הבנה - יש עשרה שערים פעילים בהר הבית, הם ימצאו אותי באחד השערים.

"אם תהיה התלהטות רוחות זה לגמרי אשמתם, רק הם אחראים לדבר הזה. הרי אני עולה לשם בין היתר דווקא עכשיו כדי שלא תהיה התקפלות בפני החמאס. אם נתקפל בפני החמאס מה יהיה המסר? אז אם הם מתכוונים להתקפל בפני החמאס אני הולך להגיע לכאן לאחד השערים, אז אם זה בלי טיעון זה רק על אחריותם".

יצוין כי העלייה להר הבית נאסרה בידי גדולי ישראל מטעמים הלכתיים.

ברשימה המשותפת הגיבו לאישור המשטרה לאפשר לבן גביר לעלות להר: "שוב מוכח כי הבעיה העיקרית בירושלים היא המשטרה לא פחות מהפירומן המורשע בן גביר. ממשלת ישראל נושאת באחריות לכל הסלמה שתיווצר בשל הפרובוקציות של בן גביר הרוקד על הדם. הוא והמשטרה הציתו את העימותית במאי האחרון וכנראה הם התמכרו לאש שתפגע בכולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר