שערוריה

עיריית אום אל פאחם הזדהתה עם המחבלים - ומחקה

אחרי הפיגוע בעיר חדרה, עיריית אום אל פאחם פרסמה פוסט תמיכה במחבלים וכתבו כי הם "מזדהים עם צער המשפחות" של המחבלים, השייכים לדאעש. בהמשך הפוסט נמחק (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום מסך, חיים גולדברג)

ימים אחרי הפיגוע שארע ביום ראשון האחרון, בו שני מחבלי דאעש פתחו אש לעבר שוטרי מג"ב, ורצחו שניים מהם, אחר הצהריים (חמישי) בעירית אום אל פאחם פרסמו פוסט הזדהות עם המחבלים.

בפוסט שנכתב על ידי העירייה נכתב בשם ראש העיר, סמיר סובחי כי "בשמי ובשם חברי ועובדי העירייה ואנשי העיר, שולחים את תנחומינו הכנים מכל הלב למשפחתו של יוסף רושדי, על פטירת איימן אחמד אגבריה ואיברהים חסן אגבריה. יהי רצון שאללה ירחם עליהם ויסלח להם ויעורר במשפחותיהם סבלנות ונחמה. "אנו שייכים לאללה ואליו נחזור"."

בעירייה מחקו את הפוסט כעבור זמן מה והגיבו כי מדובר ב"טעות של משרד יחסי ציבור והדוברות בעירייה, חשבנו שזה נכון להוציא הודעת תנחומים כמו כל האנשים הנפטרים באום אל פחם, אולם ראש העיר ישר הוציא צו למחוק את זה."

כזכור, בפיגוע שארע ביום ראשון, רצחו שני מחבלי דאעש שני לוחמי מג"ב, ושני מסתערבים שהיו באיזור, פעלו במהירות וחיסלו את שני המחבלים.

מפקד מחוז חוף אמר בזירה: "מדובר באירוע חמור, נבצע מעצרים, עיבינו את כל האזור בשוטרים, לא נעזוב את הזירה עד שלא נוודא שאין אף אדם שסייע למחבלים".

המחבלים הגיעו לפיגוע עם כמות גדולה של כלי נשק, על פי שנתפס, המחבלים הגיעו עם אקדחים, סכינים, חבילות כדורים, משקפות וציוד נוסף.

בחסדי שמיים, בזכות הערנות של המסתערבים שהיו בסמיכות מקום, נמנע פיגוע ראווה גדול בהרבה ממה שהתרחש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר