צפו בתיעוד אלים

עימותים בין ערבים לשוטרים ליד שער שכם

לצד עשרות המוסלמים החוגגים את הראמדן כמה עשרות צעירים ערבים החלו לידות בקבוקים ואבנים על שוטרים המוצבים בשער שכם, הכוחות מפזרים את המתפרעים (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת ודוברות המשטרה)

יממה שניה של עימותים בשער שכם: הערב (ראשון), בזמן ששוטרים רבים פועלים לאפשר לציין את חודש הרמדאן ולהגיע לעיר העתיקה בירושלים ולהר הבית בבטחה, החלו הפרות סדר באזור שער שכם, כשמפרי סדר החלו בידויי בקבוקים, אבנים לעבר השוטרים. לאחר מכן העימותים החמירו והמתפרעים הערבים יורים זיקוקים ומידים אבנים על הכוחות, המשטרה עושה שימוש בפרשים, רימוני הלם וירי ספוג.

כוחות משטרה גלויים וסמויים, פועלים בשעה זו במקום, להרחקה של מסיתים ומפרי הסדר 10 חשודים בגין הפרות הסדר ותקיפות שוטרים באזור.

במהלך הפרות הסדר, אחד השוטרים נפצע באורח קל כתוצאה מבקבוק שהושלך לעברו ופגע בפניו וטופל במקום.

כוחות משטרה ומג״ב פעלו להדיפת המתפרעים באמצעים לפיזור הפרות סדר והדפו את מפרי הסדר מהמקום, תוך ביצוע מעצרים ע״י כוחות משטרה גלויים וסמויים. בשעה זו כוחות משטרה ומג״ב ממשיכים לפעול במקום לשמירת הסדר הציבורי.

מהמשטרה נמסר כי "מי שיבחר להפר את הסדר, להתפרע ולנהוג באלימות מכל סוג שהיא – פוגע קודם כל בציבור גדול של מתפללים, סוחרים ומבקרים – שרובו המכריע חפץ לחגוג את הרמדאן בשלום ובבטחה תוך שמירה על חופש הפולחן. לא נאפשר לאותם שוליים מסיתים ואלימים להפר את הסדר.

אנו קוראים לציבור לציין את חודש הרמדאן כחוק, להישמע להוראות השוטרים ולהימנע מאלימות והפרות סדר מכל סוג שהן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר