סער התנצל

עיתונאי סולק באלימות מכנס 'תקווה חדשה'

בכנס מיוחד 'תקווה חדשה' של גדעון סער, אחד המשתתפים קרא קריאות ביניים לעבר יו"ר המפלגה. עיתונאי שתיעד את הפינוי האלים הוכה גם הוא. סער התנצל בפני הכתב (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

בכנס חברי 'תקווה חדשה' שהתקיים הערב (שני), אמר יו"ר המפלגה כי "מול הטרור הזה עומדים ביחד. כמו בחומת מגן. ומנצחים אותו ביחד. מול הטרור הזה עומדים ללא חשבונות פוליטיים. העם שלנו קץ בהסתה ובשיסוי בתוכנו. לא הכל מותר לעשות בשביל אינטרסים פוליטיים", אמר סער והוסיף כי "מול הטרור צריך לפעול בנחישות ובקור-רוח״.

אחד מהמשתתפים קטע את נאומו של סער וצעק לעברו כי "עם התנועה האיסלאמית בתוך הממשלה איך תוכל לקדם משהו?", פעילי תקווה חדשה הסתערו לעברו והוציאו אותו באלימות מהכנס, כשהם גוררים אותו אל מחוץ לאולם.

אולם אז הם גילו כי מאוחר מדי מכדי להסתיר את המבוכה, וכתב ערוץ 7 חזקי ברוך תיעד את האלימות שהופעלה. פעילי המפלגה מיהרו לגשת לעבר הכתב והוציאו אף אותו מהאולם תוך שהם דוחפים אותו החוצה.

כתב ערוץ 7 מוצא באלימות מהכנס (יוסלה ברגמן, זירה פוליטית)

ארגון העיתונאים הגיב וכתב כי הוא "דורש מיו״ר ״תקווה חדשה״ ושר המשפטים גדעון סער לגנות בתוקף את התנהגותם של אנשי המפלגה שהפריעו הערב לעיתונאים לבצע את עבודתם ואף פעלו באלימות כנגדם. הארגון מביע שאט נפש מהעובדה שצלמי עיתונות לא הורשו לתעד אירוע שבו הורחק אחד הנוכחים שהפריע למהלך האירוע, ונקטו מולו אלימות. הארגון מזכיר לראשי "תקווה חדשה" שעיתונאים עובדים למען האינטרס הציבורי וזכות הציבור לדעת. לא יתכן שלא יתאפשר להם לסקר אירוע מפלגתי פתוח לציבור בצורה מכובדת, בטוחה וללא הפרעה.

מתקווה חדשה נמסר: "במהלך כנס תקווה חדשה לרגל חג הפסח, בהשתתפות 550 חברי המפלגה, אדם שאינו חבר המפלגה הסתנן לכנס והפריע ליו״ר המפלגה לשאת את דבריו באופן פרובוקטיבי, ועל כן פונה מהאולם ע״י אנשי ההפקה. יובהר כי לא הורחק אף עיתונאי מכנס תקווה חדשה, אשר בניגוד לכנסי מפלגות אחרות הינם פתוחים תמיד לתקשורת".

למרות זאת - בהמשך הערב הבין גדעון סער כי האירוע יצא משליטה. הוא התקשר לכתב והבטיח להפיק לקחים לקראת הכנס הבא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר