דיווח איראני

האקרים איראנים: המוסד ניסה להתנקש בחיי נשיא קזחסטן

חודש אחרי שפרסמו פרטים אישיים של ראש המוסד, האקרים אירנים טוענים שבמוסד הישראלי ניסו להתנקש בחייו של נשיא קזחסטן. הם לעגו לישראל, והתייחסו לתגובות מהפרסום לפני כמה שבועות (עולם)

ב. ניסני | כיכר השבת |
סוכני מוסד לפי פרסומים זרים באיראן. אילוסטרציה (צילום: מתוך הטלוויזיה האיראנית)

האקרים איראנים טענו היום (שלישי), בפוסט שפרסמו בערוץ הטלגרם שלהם, כי המוסד הישראלי ניסה להתנקש בחייו של נשיא קזחסטן קאסים-ג'ומארט טוקאייב. לפני מספר שבועות פרסמו אותם האקרים פרטים על ראש המוסד דדי ברנע.

ההאקרים הוסיפו כי מחר יפורסם סרט תיעודי על הנוכחות, "ההרסנית כלשונם, של ישראל בקזחסטן.

בהמשך התייחסו לפרסום פרטיו של ראש המוסד בחודש שעבר. "האם אתם בטוחים שהפריצה היחידה היא מהאימייל של אשתו של מר ברנע? האם אתם עדיין מכחישים שהביטחון הלאומי שלכם נפגע?" כתבו בפוסט.

בפרסומם לפני כחודש, פרסמו ההאקרים טופס 106 שלכורה שייך לראש המוסד. בנוסף פרסמה פרטים אישיים שלו. בישראל הגיבו שמדובר בפרטים ישנים שנלקחו ככל הנראה ממכשיר הטלפון הנייד של אשתו של ברנע.

לפני כחודשיים הודו בכירים לשעבר בממשלת איראן כי ה'מוסד' הישראלי הגיע עד לדרגים הגבוהים ביותר במדינה. כך על פי דיווח בסוכנות הידיעות הבריטית BBC. מי ששימש בעבר שר מודיעין ויועץ לנשיא רוחאני הזהיר כי "השפעת ה'מוסד' הישראלי בחלקים רבים במדינה כל כך רחבה - עד שכל חבר בהנהגה האיראנית צריך לחשוש לחייו ולבטחונו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר