הסמן הימני החדש?

בועז ביסמוט יהיה המחליף של יעקב ברדוגו

העיתונאי בועז ביסמוט לשעבר העורך של 'ישראל היום', יגיש בגלי צה"ל את התוכנית "מחשבות בע"מ" לצידו של משה שלונסקי במקומו של יעקב ברדוגו שעזב את התחנה (עיתונות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

העיתונאי בועז ביסמוט, עד לא מכבר העורך הראשי של עיתון ''ישראל היום', יגיש את התוכנית "מחשבות בע"מ" לצידו של משה שלונסקי מדי יום שישי ב-08:00 בגלי צה"ל, כך הודיעה היום (שלישי) התחנה הצבאית.

ביסמוט מחליף את איש הימין יעקב ברדוגו, שהגיש את התוכנית עד לפני כחודשיים, אז התפטר ממנה בשידור חי. עזיבתו של ברדוגו עוררה ביקורת רבה על התחנה שכן ברדוגו נחשב לאחד הקולות הימניים היחידים בה והמינוי החדש אמור לפתור "בעיה" זו.

ביסמוט היה העורך הראשי של העיתון "ישראל היום" ב-5 השנים האחרונות, וקודם לכן כיהן בעיתון במשך כעשור כפרשן בכיר וכעורך חדשות החוץ. הוא החל את דרכו העיתונאית כשליח "ידיעות אחרונות" לפריז במשך 14 שנים. ביסמוט הוא בוגר תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת בר-אילן ובעל שני תוארי מוסמך אוניברסיטה מאוניברסיטת סורבון שבפריז: הראשון ביחסים בינלאומיים והשני בלימודי אפריקה. בשנים 2004-2008 כיהן ביסמוט כשגריר ישראל במאוריטניה ביוזמת שר החוץ דאז, סילבן שלום.

זו לא הפעם הראשונה של ביסמוט בגלי צה"ל, בשנת 2017 הגיש את התוכנית "מה בוער" לצידו של רזי ברקאי.

מ"מ מפקדת גלי צה"ל והעורכת הראשית, גלית אלטשטיין, מסרה: "בועז ביסמוט הוא עיתונאי עתיר ניסיון, שיעשיר את ציבור המאזינים של גלי צה"ל בעולמות הידע והתוכן שאותם סיקר לעומק וערך לאורך השנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר