דריכות ב'ימינה'

הפרישה הדרמטית: בנט במרתון פגישות עם אנשי מפלגתו

מרתון של שיחות מקיים ראש הממשלה ויו"ר האופוזיציה מאז הודעת הפרישה הדרמטית של סילמן. בסיום המפגש עם אורבך לא יצאה כל הודעה משותפת בין השניים (פוליטי, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דריכות במפלגה. רה"מ בנט ושרת הפנים שקד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

פרישתה של חברת הכנסת עידית סילמן מהקואליציה מטלטלת את המערכת הפוליטית. מאז שעות הבוקר המוקדמות מקיים ראש הממשלה בנט וראש הממשלה לשעבר נתניהו פגישות עם חברי הכנסת. באופוזיציה מנסים לגרום לחבר כנסת נוסף לפרוש ובקואליציה מנסים למנוע זאת.

לשכתו של נפתלי בנט התייחסה היום לראשונה לטלטלה הפוליטית בשעת צהרים מוקדמת. "ראש הממשלה, נפתלי בנט, נועד עם ח"כ ניר אורבך ועם השרה איילת שקד. בהמשך היום יקיים פגישות נוספות עם חברי סיעת ימינה וראשי מפלגות הקואליציה", נמסר מלשכת ראש הממשלה.

פגישת בנט עם אורבך ובנט הסתיימה מבלי שהשניים יוציאו הודעה משותפת. על אורך מופעים לחצים כבדים מאנשי הליכוד להצטרף למהלך ולצאת מהקואליציה.

מוקדם יותר היום הכריזה סילמן על פרישתה. במכתבה לבנט כתבה: "הצטרפתי לקואליציה הנוכחית מתוך רצון אמיתי לייצר אחדות וקירוב לבבות על בסיס הטוב המשותף המאחד אותנו כעם וכמדינה, אתה יודע אילו מאמצים כבירים השקעתי בשימור הקואליציה ובקידומה בתפקידי כיו"ר הקואליציה וכיו"ר וועדת הבריאות בכנסת".

את מכתבה חתמה: "על רקע האמור, הריני להודיעך על הפסקת חברותי בקואליציה. אני קוראת לך וליתר חבריי: צריך להודות על האמת, ניסינו. הגיעה העת לחשב מסלול מחדש. לנסות ולהקים ממשלה לאומית, יהודית, ציונית. בואו נשלב ידיים ונביא לידי ביטוי את הערכים שבשמם נבחרנו ומייצגים את הרוב בעם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר