"אבדנו אותה בפתאומיות"

אסון: אם לשבעה ילדים נפטרה בערב החג

אסון קשה בערב חג הפסח, אם לשבעה ילדים שחלתה בסרטן, נפטרה מזיהום בזמן ששהתה עם בני משפחתה לאחר זיהום חריף שהמערכת החיסונית החלשה שלה לא עמדה בו (חרדים)

הלב נשבר - אסון רודף אסון (צילום: שאטרסטוק)

בתיאור מצמרר שהעלתה בתה הבכורה, כתבה כי אמה הספיקה להדליק נרות שבת ואז התמוטטה לעיני הילדים הקטנים:

"לפני חודשיים הרופאים אמרו שיש שיפור והגוף מגיב באופן חיובי לטיפולים, עבר רק חודש וחצי של תקווה ואז אבדנו אותה בפתאומיות, אמא הספיקה להדליק נרות שבת ולהתפלל עלינו בפעם האחרונה ואז התמוטטה על הרצפה, רצנו לקרוא לאבא מבית הכנסת והוא נסע אתה לבית חולים, אבל במוצאי שבת הוא חזר לבד והפנים שלו היו שחורות.

מאוחר יותר הוא סיפר שהיא קיבלה זיהום חריף והמערכת החיסונית החלשה שלה לא עמדה בו"

לפרטים המלאים הקליקו כאן>>>

בהמשך דבריה מספרת חני (17) כי הם עתידים לחגוג את פסח בבית, אך אין מי שיעזור להם להכניס את החג:

"מאז השבעה הכל נראה כמו חלום רע, הילדים הקטנים מבולבלים, אבא מכונס בעצב עמוק וכל העול של החיים נפל עלי. אני מרגישה שאמא מבקשת לי מלמעלה להיות במקומה, אבל אני חייבת עזרה.

אין לנו מאיפה לעשות קניה בסיסית לחג, התקופה של המחלה רוקנה את כספי החסכונות של ההורים שלי ואבא לא מסוגל לבקש מאף אחד הלוואה. בבקשה תעזרו לי למלאות את הבקשה של אמא ולהכניס חג הביתה ואווירה שמחה"

לעזרה הקליקו כאן>>>

המקרה של חני הגיע רק אתמול לידי ועד הרבנים והוא אחד מתוך 100 בקשות חדשות שזרמו אמש מכל רחבי הארץ!

גדולי הרבנים תורמים באופן אישי לקמפיין הזה ומבקשים כל אחד בלשונו לבוא ולהושיט יד למען הצלת עם ישראל.

הגאון רבי מרדכי אזרחי שליט"א דפדף בכאב בין הקלסרים של ועד הרבנים ואמר: "הקלסרים האלו הם אלפי נפשות שמחכות להצלה כל מי שתורם להם נחשב לו בשמיים כמו שהוא לבד חילק את הכל והקב"ה יציל אותו ומשפחתו מידה כנגד מידה"

ראש ישיבת פורת יוסף הגאון הרב צדקה שליט"א הצטרף אף הוא להמלצה וביקש למסור: "אני מכיר את הצדקה של ועד הרבנים באופן אישי והרבה משפחות תלויות בזה ומי שתורם יתברך משמיים שימלאו את כל משאלות לבו לטובה"

במשרד הכללי של ועד הרבנים גויסו השבוע עוד 10 מתנדבים חדשים, על מנת לתגבר את מיון הטפסים ולעזור לכל תרומה לעבור באותו היום למשפחה נזקקת.

נציגי הצדקה מבקשים לציבור להירתם למען קמפיין קמחא דפסחא ומדגישים:

התרומה שמתבצעת בכרטיס אשראי באתר, מתורגמת באופן ישיר לצ'ק עם תמיכה כספית, או תלוש לרכישה ברשתות מזון כמו "יש חסד" ו"זול ובגדול"

עם ישראל גומלי חסדים, עזרו לנו לתווך בין הלב הרחום שלכם לאלפי משפחות שמחכות לעזרה, להציל אלפי ילדים יתומים, הורים חולים ומשפחות קשות יום, ויהי רצון שתמיד תהיו מן הנותנים!

לתרומה הקליקו כאן>>>

אבדנו אותה בפתאומיות

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר