למרות הגזירות וההסתה

אריה דרעי: "אני מוכן למחול לליברמן - כדי להקים ממשלה"

בשנתיים האחרונות הנציגים החרדים חזרו שוב ושוב על ההבטחה שלא יסכימו לשבת בממשלה אחת לצד איווט ליברמן, אך אריה דרעי מצהיר הבוקר שיסכים למחול לו רק כדי להקים ממשלה (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
חוזרים לימים הטובים? דרעי וליברמן (צילום: יעקב כהן)

לאחר שנתיים סוערות ומלאות בהסתה מכוערת נגד המגזר החרדי, לצד גזירות קשות עם כניסתו למשרד האוצר והצהרות ברורות של ראשי הסיעות החרדיות שלא יסכימו לשבת בממשלה אחת לצד יו"ר 'ישראל ביתנו', השר אביגדור ליברמן, הבוקר (חמישי) מצהיר יו"ר ש"ס, אריה דרעי, כי יסכים למחול לו רק כדי שיהיה ניתן להקים ממשלה נורמלית.

בריאיון ליהודה שלזינגר ב'ישראל היום', התבטא אריה דרעי על הניסיון של הימין להקים ממשלה בכנסת הנוכחית ואמר: "גם אם איווט ליברמן רוצה לבוא בחזרה - נגיד לו בבקשה, תבוא".

דרעי נשאל: "ליברמן?! אמרת עליו את הדברים הכי גרועים בעולם", והשיב: "אם הוא ירצה להיכנס לקואליציה ולהיות חלק מאיתנו ביחד זה אפשרי".

המראיין הקשה על דרעי: "אמרת שאין לו סליחה וכפרה לעולם".

דרעי: "על המעשים שהוא עושה, אבל אני מוכן למחול, הכל כדי להקים ממשלה נורמלית".

כזכור, שיאו של מסע ההסתה של איווט ליברמן היה כאשר התבטא: "הייתי לוקח את החרדים יחד עם ביבי על מריצה אחת למזבלה טובה", ולאחר הרכבת הממשלה קיבלת החלטות שזכו לכותרת 'גזירות ליברמן', מההחלטה לבטל את ההטבות ליילדי אברכים במעונות ועד להעלאת המס על החד פעמי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר