עד מתי תשרוד הממשלה?

שקד, אורבך וקארה סיכמו לעבוד בשת"פ

שרת הפנים, סגן השר במשרד רה"מ ויו"ר ועדת הכנסת נועדו אמש, והחליטו לקבל החלטות משותפות, כדי למנוע את הצורך בצעדים פזיזיים בשל לחץ אופוזיציוני הולך וגדל (פוליטי, בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
סיעת ימינה, בסוף מושב החורף. תתפצל סופית? (צילום: מפלגת ימינה)

ממשלת בנט-לפיד מתקרבת לקריסה בגלל אצבעות חברי ימינה, מפלגה שבראשה יושב ראש הממשלה: אחרי פרישתה הדרמטית של יו"ר הקואליציה עידית סילמן, ואילו נחזור לימי המו"מ להרכבת הממשלה ואל פרישת ח"כ עמיחי שיקלי גם כן מהמפלגה, סיעות הימין באופוזיציה מפעילות מכבש לחצים כדי להביא לפורש שלישי מהרשימה - ולהפיל את שלטון בנט אחרי פחות משנה.

הבוקר (חמישי) נראה כי הברזל החם התקרר מעט, וצעדיהם הפוליטיים של יתר חברי ימינה ישקלו בקפידה. הסיבה לכך היא פגישה משולשת שנערכה אמש בין שרת הפנים איילת שקד, סגן השר במשרד ראש הממשלה אביר קארה ויו"ר ועדת הכנסת ניר אורבך.

השלושה, שמתחרים ביניהם על הצעדים הבאים - שמי שיעשה ראשון את הצעד הנכון ירוויח - סיכמו על שיתוף פעולה ביניהם, מתוך הנחה שהציוות ביניהם יגרום להחלטה "מושכלת" מבחינתם.

כזכור, אמש, עוד קודם הפגישה המשולשת, דווח על פגישה משולשת אחרת שקיים סגן השר קארה, בצהרי היום, עם שני הפורשים מימינה, עידית סילמן ועמיחי שיקלי. ע"פ אחד הדיווחים, במהלך ההצעה שלף קארה מסמך "התפלגות מימינה" וביקש מסילמן ושיקלי לחתום עליו. כשהסתיימה הפגישה ונסע קארה לפגישה עם בנט בקריה, ולאחר שהשניים תיקנו מעט את סעיפי ההסכם, הוא החליט לעצור את הסחף ולחשוב עוד על החלטתו הגורלית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר