"לא הכל מושלם"

קארה השיב לראשונה האם הוא עומד לפרוש מהקואליציה

בשיחה בהפתעה שנערכה לחבר הכנסת המחוזר - אביר קארה, הוא השיב על השאלות לגבי עתידו הפוליטי ועתידה של הממשלה המכהנת; "צריך לומר, לא הכל מושלם", אמר (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
קארה ובנט במליאה. ארכיון (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

במסגרת שיחה בהפתעה ברדיו 90 שערכו הבוקר (חמישי) דרור רפאל וארז קליימן, הגיב חבר הכנסת, אביר קארה, לשמועות כי הוא שוקל לפרוש גם הוא מהקואליציה.

במענה לשאלה מדוע נכנס מלכתחילה לקואליציה אמר: "נשלחתי לכנסת בשביל להביא הישגים, הכנסת היא לא מטרה היא אמצעי להביא הישגים, כשאתה הולך לפעמים בקבוצה עם אנשים אתה צריך לדעת להתכווץ לפעמים בתוך תוכך אבל המטרה המשותפת היא להביא הישגים לציבור ששלח אותנו ואם אתה מצליח להביא אותם אז יהיה בסדר".

"מרגע שקמה ממשלה הזאת העברנו מספר חוקים ורפורמות ויש עוד כמה בדרך", אמר, "כל זמן שמציגים הישגים לציבור הפוליטיקה היא אמצעי ולא מטרה".

קארה הזים את השמועות ואמר: "אני בקואליציה", הוא הסביר: "צריך לומר, לא הכל מושלם - זה נכון, וצריך לומר שיש דברים שבמצב שנוצר צריך לייצב ולהמשיך להביא הישגים לציבור ששלח אותנו, אם אנחנו יכולים זה אחל'ה", הוא חשף כי קיבל הצעות מפתות מנתניהו: "בגדול, בכל מקום שאני הולך אליו יש הצעות מפתות מאוד", לסיום אישר כי שוחח ביממה האחרונה עם עידית סילמן.

בשיחה אחרת עם אודי סגל ב'גל"צ' אמר דברים דומים: "בחירות זה לא הפתרון - אני לא בטוח מה יקרה בהמשך, אבל כל זמן שאנחנו מצליחים להביא הישגים כלכליים לציבור - אני לא רואה איזשהי אלטרנטיבה אחרת. אני איש ימין מלא מלא, יש לנו הישגים ימניים".

הוא הוסיף: "אם נראה שזה לא מתקדם לכיוונים בהם אני יכול להשיג הישגים כלכליים - שום דבר לא דת. אני מתעסק בלייצב את המצב בממשלה הזאת, בכך עסקו השיחות עם שקד ואורבך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר