הטלטלה הפוליטית

רה"מ החליפי לפיד: "נעשה הכל כדי להחזיק מעמד עוד זמן רב"

שר החוץ, יאיר לפיד, התייחס למשבר הקואליציוני החריף, יממה וחצי לאחר פרישתה של יו"ר הקואליציה עידית סילמן, והוסיף: "כל ראשי המפלגות מגויסים לצליחתו" (פוליטי מדיני)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90)

ממשלת בנט-לפיד מתאמצת לשמר את הקואליציה השברירית, שנותרה על 60 חברים סך הכל. בימינה הצליח יו"ר המפלגה, נפתלי בנט, לעכב לעת עתה את הכרזת הפורש הבא ממפלגתו, ובקואליציה מנסים להתארגן מחדש, גם ללא רוב קואליציוני ברור.

יו"ר יש עתיד, ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, התבטא הערב (חמישי) לראשונה באשר למשבר הפוליטי, שיכול לדרדר את ישראל במהירות לבחירות, יממה וחצי לאחר הודעת הפרישה של יו"ר הקואליציה, עידית סילמן: "נעשה הכל כדי שהממשלה תחזיק מעמד עוד זמן רב, וכדי לא לדרדר את המדינה לבחירות נוספות, רעילות ומשסעות. כל ראשי המפלגות מגויסים שנעבור את המשבר בלי זעזועים נוספים".

"לפני עשרה חודשים הוכחנו שאפשר אחרת. ההישג הגדול לא היה זה שהקמנו ממשלה שאיש לא האמין שנצליח להקים. זה הרעיון שסביבו הוקמה הממשלה שלנו: שאנחנו יכולים לחיות פה יחד. הקיצוניות לא תנצח את מדינת ישראל. בן גביר וסמוטריץ' לא יקחו מאתנו בכוח הזרוע את המדינה שלנו, השחיתות לא תנצח את השפיות ונקיון הכפיים. מי שמנסה להפריד בינינו, לגרום לנו לשנוא ולכעוס אחד על השני, תמיד יפסיד בסוף", כתב שר החוץ בחשבון הפייסבוק שלו.

ראש הממשלה החליפי סיפר כי מנהיגי הקואליציה מלוכדים, והבטיח: "בימים אלה אנחנו מטפלים במשבר קואליציוני לא פשוט. הוא לא הראשון וכנראה שלא האחרון. דיברתי ביומיים האחרונים עם כל מנהיגי המפלגות יותר מפעם אחת, וכולם מגויסים כדי שנעבור את זה בלי זעזועים נוספים. נעשה הכל כדי שהממשלה תחזיק מעמד עוד זמן רב. נעשה הכל כדי לא לדרדר את המדינה לבחירות נוספות, רעילות ומשסעות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר