גזירת המעונות

גפני: לא נסלח לליברמן על התנהגות בריונית

יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני, התייחס לדחייתה של גזירת המעונות בשנה, הוא הודה לח"כ סילמן ואורבך על מאמציהם בנושא ותקף חריפות את שר האוצר אביגדור ליברמן (פוליטי)

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני, התייחס לדחייתה של גזירת המעונות בשנה ואמר, "מעריך ומוקיר את הפעילות בנושא המעונות, בראש ובראשונה של ח"כ עידית סילמן, ועימה ח"כ ניר אורבך שפעלו בדברים שהיו מובנים מאליהם בכל חברה מתוקנת, של סבסוד מעונות לילדים קטנים ולאימהות עובדות, ללא הפליה ופגיעה בקבוצה מוגדרת. על אף שהאפליה נשארת על פי ההחלטה ב-2024".

גפני תקף חריפות את שר האוצר ליברמן שיזם את ההחלטה מלכתחילה ואמר, "לעומת זאת, לעולם לא יסולח לאביגדור ליברמן על ההתנהגות הבריונית הפוגעת בציבור החרדי בכל עת ובכל שעה שזה נוח לו פוליטית. אין לו ערכים ואין לו גבולות ולעולם לא נסלח לו, בשום קונסטלציה".

כזכור, אחרי שחברת הכנסת עידית סילמן פרשה מהקואליציה, הציב חבר הכנסת ניר אורבך אולטימטומים שונים בכדי שיסכים להישאר בקואליציה.

אחד מהאולטימטומים שהוצבו על ידו היה ביטול גזירת המעונות שמבטלת סבסוד על מעונות למשפחות אברכים. כעת, לאחר פגישה עם שר האוצר, הוחלט על דחיית הגזירה בשנה.

בהודעה שנמסרה לתקשורת נכתב כי "השר ליברמן וח״כ אורבך סיכמו כי יש לעשות כל מאמץ לייצב את הקואליציה ובתוך כך סיכמו על ביטול המתווה לשנת 2023 ודחייתו לשנת 2024."

"הצדדים בפגישתם הסכימו כי הפערים הם לא גדולים וכי יש לפעול במטרה לשלב אוכלוסיות בשוק העבודה ולצד זאת לשמור על ציבור לומדי התורה."

בסיום ההודעה נכתב כי "הצדדים סיכמו כי ההידברות ביניהם תימשך יחד עם שרת הכלכלה, אורנה ברביבאי, גם בתקופה הקרובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר