"יש לך שעתיים"

ביום פרישת סילמן: מגעי ההצטרפות של שקד לליכוד נחשפים

בצלה של הדרמה הפוליטית המתגלגלת, עם פרישתה של סילמן מהקואליציה, נעשה ניסיון לעריקתה במקביל של איילת שקד למפלגת הליכוד • ב'אולפן שישי' נחשפו הפרטים מאחורי הקלעים (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
איילת שקד (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

הדרמה הפוליטית המתגלגלת: ביום שבו עידית סילמן הודיעה על פרישתה מקואליציית בנט, עמיתתה הבכירה במפלגת 'ימינה', איילת שקד, ניהלה מגעים עם מפלגת הליכוד, בראשות בנימין נתניהו, לחבירה. כך על פי פרסום של עיתונאית חדשות 12 דפנה ליאל.

לפי הדיווחים, אנשי לשכתו של נתניהו פנו לשקד כבר בשעות הבוקר של יום רביעי ואמרו שיש לה שעתיים להצטרף אל המפלגה תמורת כל תפקיד שתחשוק בו, אחרת - לדבריהם - יסגרו עם חבר כנסת אחר. שקד סירבה להשיב תחת לחץ ובינתיים יצרה חזית אחידה עם אורבך ואחר כך גם עם קארה. בהמשך היום חזרה שקד לליכוד ועדכנה כי מעתה הם יפעלו כקבוצה.

ליאל דיווחה כי בליכוד התנגדו לשריון ארבעה ח״כים (עם סילמן) וניסו לשכנע את שקד להצטרף ללא שיריון בטענה שתצליח בכוחות עצמה וקיוו שתסתפק בפתיחת דף חדש. כעבור כמה שעות כשבליכוד כבר היו נכונים לשריין את כולם זה היה מאוחר מדי. שקד, אורבך וקארה החליטו לתת עוד הזדמנות לייצוב הממשלה.

פרשנית חדשות 12 הוסיפה כי לא סתם התמהמהו בליכוד. לדבריה, ההתנגדות לשריון של שקד גדולה, וחלק מחברי הכנסת מאמינים שיצליחו להביא את אורבך במחיר טוב יותר ומבלי לאיים על צמרת המפלגה שזוממת לרשת את נתניהו בבוא העת וממש לא מעוניינת לצרף את שקד למרוץ. כך או כך מגעים התנהלו בדרגים הגבוהים ביותר, והדלת לא נטרקה סופית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר