חוויה חדשה

העדכונים ב'וואטספ' כבר הגיעו, ומה צפוי בהמשך?

וואטסאפ ממשיכה בשורת העדכונים, ומשתמשים רבים ברחבי העולם, גם בארץ, מדווחים כי החלו לקבל את העדכונים ליישומון. ומה העדכונים שצפויים בהמשך? • הצצה (טכנולוגיה)

בני סולומון | כיכר השבת |
וואטספ (צילום: שטארסטוק)

אפליקציית המסרים הפופולרית 'וואטסאפ' ממשיכה בשורת העדכונים, ומשתמשים רבים ברחבי העולם, גם בארץ, מדווחים כי החלו לקבל את העדכונים ליישומון.

עדכון מתבקש שרבים חיכו לו הגיע לרבים במהלך השבוע האחרון. העדכון מאפשר להאזין להקלטות גם מחוץ לצ'אט ולהמשיך לגלול בשאר הצ'אטים או להתכתב עם אנשים נוספים במקביל, במסגרת העדכון הקלטה מופיעה בראש הצ'אט כשהיא ממשיכה להתנגן, ניתן אף לעצור או להמשיך אותה דרך לוח הניהול.

עדכון נוסף שהגיע מאפשר את ה'ריאקשנס', פיצ'ר שקיים באפלקציות צ'אט מתחרות ולאחרונה הגיע לטלגרם, הפיצ'ר מאפשר להגיב במבחר אימוג'ים ישירות על כל הודעה.

באתר webetainfo דיווחו השבוע כי וואטסאפ עומדת לאפשר בקרוב תכונה שימושית ביותר, על פי בדיקת גרסאות הבטא של האפליקציה נראה שבקרוב תיתווסף אפשרות לשלוח קבצים גדולים יותר - עד 2 ג'יגה בייט, בנוסף, בזמן ההורדה מחוון יראה כמה אחוזים מהקובץ כבר ירדו.

טרם ברור מתי העדכונים הנוספים יגיעו לאפליקצייה, ווואטסאפ לא נוהגת לדווח באופן רשמי על תכונות שיגיעו ליישומון, אך התכונה לכשתגיע יכולה לשנות את אופי האפליקצייה לחלוטין ולגרום לרבים לוותר על המתחרה הגדולה טלגרם.

כך נראה העדכון בוואטסאפ (צילום מסך מתוך webetainfo)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר