פרישה מטלטלת

סילמן הודפת את ניסיונות החזרה: "החלטה סופית"

על רקע התערערות הקואליציה עם פרישתה של יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן, הבוקר היא משיבה לטענות בנט ולפיד כי "יחזירו אותה"; "החלטה ערכית ולכן היא סופית" (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
עידית סילמן (צילום: Flash90)

על רקע התערערות הקואליציה עם פרישתה של יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן, הבוקר (ראשון) היא משיבה לטענות בנט ולפיד כי "יחזירו אותה".

"ההחלטה על סיום דרכי בקואליציה הנוכחית היא ערכית ולכן היא סופית", הודיעה הח"כית הפורשת, "אני קוראת לחברי בקואליציה ובסיעה להביא לידי ביטוי את עמדת רוב הציבור בישראל ולהקים ממשלה ציונית ולאומית בכנסת הנוכחית".

כזכור, בסוף השבוע שעבר הודיעה חברת הכנסת ויו"ר הקואליציה, עידית סילמן כי תפרוש מהממשלה, בהודעת הפרישה שמסרה לראש הממשלה בנט כתבה כי "ניסיתי אחדות, כאחת שבאה מעולמות הטוב המשותף, עמלתי רבות עבור הקואליציה הנוכחית. לצערי לא אוכל לתת יד לפגיעה בזהות היהודית של מדינת ישראל ועם ישראל".

"הזהות היהודית של מדינת ישראל היא זכות קיומנו כאן, זה הלב שלנו, זו המהות שלנו. פגיעה, ללא כל התחשבות בציבור ובערכים שאותם אני מייצגת, היא קו אדום מבחינתי".

בהמשך, שר החוץ וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד אמר "נעשה הכל כדי שהממשלה תחזיק מעמד עוד זמן רב, וכדי לא לדרדר את המדינה לבחירות נוספות, רעילות ומשסעות. כל ראשי המפלגות מגויסים שנעבור את המשבר בלי זעזועים נוספים".

על פי דיווחים שונים, במפלגות הקואליציה בודקים את האפשרות כי הרשימה המשותפת תצטרף לממשלה, אך בכיר במפלגה אמר היום ל'כיכר השבת' כי ברשימה המשותפת "מעדיפים בחירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר