שוקל קמבק

יעלון חוזר לפוליטיקה? "אם תהיה הזדמנות"

השר והרמטכ"ל לשעבר לא שולל חזרה לפוליטיקה "אם תהיה הזדמנות ליצור אלטרנטיבה שלטונית". על המצב הביטחוני הרעוע: "זה לא גל ראשון וכנראה גם לא אחרון" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יעשה קמבק? יעלון (צילום: Miriam Alster/Flash90)

לקראת קמבק לזירה הפוליטית? השר והרמטכ"ל לשעבר משה בוגי יעלון הצהיר הבוקר (שני), בראיון שהעניק לניסים משעל וענת דוידוב ברדיו 103FM כי "אם תהיה הזדמנות ליצור אלטרנטיבה שלטונית", שלדבריו "תעזור להחזיר את המדינה למסילה" - הוא יהיה שם.

יעלון, שלו רזומה בטחוני עשיר, התייחס לגל הטרור ששוטף את הארץ. "אני מוטרד ממה שקורה במדינה ומאמין שנתגבר על זה", אמר יעלון בפתח דבריו ל-103FM, "זה לא גל ראשון וכנראה גם לא אחרון. הייתה פה הזנחה ללא ספק. יצאו פיגועים מתוך ערביי ישראל עם נשק, ברגע שזה הצליח להם אז מיד יש השראה וחקיינות.

"בנוסף לזה, יש אזור ביהודה ושומרון שהרשות הפלסטינית לא מטפלת בו כמו שצריך ולכן אני חושב שהדרך המדיני והצבאי פועלים בתבונה בזה שהם מתמקדים שם. כי שם יש גם קבוצה של נשק, פעילים והסתה - צריך לטפל בזה".

לדבריו, "אני לא רואה צורך במבצע יותר רחב, כל אלו שמדברים על חומת מגן 2 לא מבינים על מה הם מדברים. חומת מגן היה מבצע אחרי שתקופה ארוכה נמנענו מלהיכנס לשטחי A והשטח הפך למדגרת טרור. צריך את כוחות הביטחון פרוסים בשטח וזמינות שוטרים. אנחנו עדיין נלחמים את מלחמת העצמאות במצב יותר טוב ממה שהיה בעבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר