"רובם מכוונים לפיקוד"

מספסל הישיבה החרדית לטירונות בצה"ל

13 צעירים חרדים התגייסו ביום רביעי האחרון לצה"ל, ונשלחו יחד ככיתה אחת להכשרה בגדוד נצח יהודה, כחלק מהכשרת כוח אדם איכותי יותר בגדוד - "רובם מכוונים לפיקוד" (צבא)

(צילום: יח"צ)

מדובר בתלמידי ישיבת "בצוותא", יוזמה של עמותת "נצח יהודה" ורשת ישיבות ההסדר "חדוותא", ישיבה שהוקמה לפני מספר שנים במטרה להרחיב את מספר החרדים שמשרתים במסלולים קרביים בצה"ל, ולרתום בני נוער חרדים לשירות משמעותי.

"מדובר בפעם הראשונה שמתגייסת כיתה שלמה של לוחמים, שרובם מכוונים לפיקוד", אומר הרב שמעון הרטמן, ראש הישיבה. "אם תגיע כיתה מגובשת, שעברה הכנה משמעותית, יש לה פונטציאל להעלאת הרמה של כל הגדוד. בצבא מבינים שאי אפשר לרוץ אחרי כל בחור שנמצא ברחוב, אלא להשקיע אסטרטגית על מנת לבנות מסגרות טובות ואיכותיות. צריך להבין, 70 אחוזים מהלוחמים שיצאו מהישיבה המשיכו לפיקוד ולקצונה. אני מאמין שגם בקבוצה הזו – זה מה שיקרה".

"עברנו תהליך ארוך, מאז אוגוסט האחרון", מספר בני וייזר, תלמיד הישיבה שהתגייס בשבוע שעבר. "היינו בגדנ"ע, בסיסים שונים, ועברנו אימונים. עבדנו קשה, ואני מאמין שאנחנו מגיעים עם רקע יותר משמעותי מאלו שאנשים שסתם מגיעים לגדוד. אנחנו מחכים הרבה זמן להתגייס", הוא אומר חדור מטרה.

אנחנו גאים להיות חלק ושמחים להיות חתומים על גיוס קבוצה כה איכותית (יח"צ)

"בשנה האחרונה אנו משקיעים רבות בתלמידים המדהימים של 'בצוותא' כדי שבאמת יגיעו יחד מגובשים לגיוס לגדוד נצח יהודה ויתנו עוצמה לגדוד שניצב בחוד החנית בשמירה על ביטחון המדינה", אומר רס"ן במיל' יוסי לוי, מנכ"ל עמותת 'נצח יהודה' שהקימה יחד עם רשת "חדוותא" את המכינה.

לדבריו, "אחרי שנה של לימוד תורה, בשילוב גיבוש משמעותי והכנה לשירות בצה"ל, הקבוצה המדהימה הזו הפכה לחלק רשמי מהגדוד שבשנה האחרונה מביא עוד ועוד הישגים ואנחנו גאים להיות חלק ושמחים להיות חתומים על גיוס קבוצה כה איכותית לגדוד מתוך מבט לעתיד להכנת מאות נערים לשירות צבאי בשיתוף עם משרד הבטחון וצה״ל״.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר