לראשונה יורד לשטח

בנט ביקר בזירת הפיגוע בת"א: "לא ניתן להם לנצח אותנו"

לאחר שסירב לבקר בזירות הפיגועים בחדרה, באר שבע וחדרה ולבקר את משפחות הנרצחים, ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר אמש בזירת פיגוע הירי בבר בתל אביב: "נרצחו פה אנשים" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
בנט בזירת הפיגוע, אמש (צילום: לע"מ)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר אמש (שני) בזירת פיגוע הירי הרצחני בבר בתל אביב, חיזק את הבעלים והעביר מסר למחבלים: "לא תנצחו אותנו". בפיגוע נרצחו שלושה אזרחים ורבים אחרים נפצעו בדרגות שונות.

מדובר בביקור ראשון של רה"מ בנט בזירת פיגוע בגל הטרור הנוכחי וזה לאחר שבחר שלא לבקר בזירות הפיגועים בבאר שבע, חדרה ובני ברק ואף לא לבקר את משפחות הנרצחים.

במהלך הביקור בזירת הפיגוע בת"א אמר בנט: "באתי לכאן הערב כדי לחזק את הבעלים של הבר ואת התושבים כאן. היה פה אירוע קשה מאוד, נרצחו פה אנשים, נפצעו פה אנשים, אנשים טובים".

בנט הוסיף: "אנחנו לא ניתן להם, לאויב שלנו, לעצור לנו את החיים. אנחנו לא ניתן להם לנצח אותנו. אנחנו חוזרים לחיות ואנחנו במקביל נלחמים במקומות שלהם, בבסיסים שלהם, במקורות שלהם, ואנחנו בע"ה ננצח. אני אוהב אתכם מאוד מאוד".

כזכור, בתחילת השבוע, בפתח ישיבת הממשלה השבועית, התבטא בנט: "מדינת ישראל עלתה להתקפה. במהלך השבת קיימנו הערכות מצב - כוחות צה"ל, השב"כ והמשטרה פועלים מסביב לשעון כדי להשיב את הביטחון ולגדוע את גל הטרור הזה. אני חוזר ומבהיר: אין שום הגבלות על צה"ל, שב"כ ושאר כוחות הביטחון במלחמה נגד הטרור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר