"הוא בהיסטריה"

ח"כ עמיחי שיקלי: "ימיו של בנט כרה"מ - ספורים"

"בנט בלחץ, שלא לומר בהיסטריה, ובצדק. ימיו כרה״מ ספורים", כך תקף ח"כ עמיחי שיקלי את רה"מ נפתלי בנט תוך הצהרה שלא מתכון לחזור לסיעת 'ימינה' המתפוררת (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
שיקלי ובנט (צילום: פלאש 90)

על רקע דיווחים כי בייתכן ויחזור לסיעת 'ימינה' בכדי שלא יוכרז כ'מורד', ח"כ עמיחי שיקלי תוקף את ראש הממשלה ויו"ר 'ימינה', נפתלי בנט, ומצהיר כי יתייצב בגאון לדיון על ההכרזה עליו כפורש.

לדברי ח"כ שיקלי: "אני מבין שבנט בלחץ, שלא לומר בהיסטריה, ובצדק. ימיו כרה״מ ספורים וגם ״מכונת אקמו" בדמותם של אחמד טיבי ואיימן עודה לא תעזור לו. אתייצב בגאון לדיון בענייני וכפי שאמרתי אמשיך בדרך בה התחייבנו לבוחר בכל מחיר".

שיקלי התייחס לסדרת הריאונות של בנט אמש ואמר: "פיגוע רודף פיגוע, לוויה רודפת לוויה, אבל בנט חרד שנחזור ״לתקופה אפלה״ של קמפיין בחירות, צא מהאקווריום".

כזכור, לאחר שבנט החליט להכריז עליו כ'פורש', תקף ח"כ שיקלי: ""עם נחיתתי במולדובה במסגרת שליחות של ״איחוד הצלה״ נודע לי על הכוונה להכריז עלי כפורש", כתב שיקלי הערב, ומיד הוסיף: "ומי המכריז? מי שהפר אחת לאחת את כל התחייבויותיו האידיאולוגיות לבוחר. מי שתאוות שררה הובילה אותו למעילה חסרת תקדים באמון הבוחר".

לדבריו: "זוהי זכות וחובה להיות נאמן לדרך בה נשבענו לציבור ובה אוסיף ללכת בכל מחיר, מהטעם הפשוט, שאני איש ימין ואני לא פועל נגד הערכים שלי. אני סומך עליכם, עם ישראל, שתדעו היטב לשפוט מי כאן הפורש האמיתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר