הסדקים בקואליציה

ח"כ יואב קיש מסביר: זו התוכנית של איילת שקד לצאת מהמשבר

"אין תקנה למה שבנט עשה. סילמן עשתה נזק עצום בשנה האחרונה, אבל היא תיקנה", ח"כ יואב הסביר על מה הם שמחים מעזיבת סילמן וכן חשף את התוכנית של שקד וחבריה למפלגה (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
סילמן ושקד בכנסת. ארכיון (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

בריאיון שהעניק הבוקר (שלישי), חבר הכנסת יואב קיש לרדיו ללא הפסקה, הוא הסביר מדוע הממשלה חייבת ליפול ומדוע הם שמחים למרות שהממשלה יכולה עדיין להחזיק מעמד.

לדברי קיש: "אנחנו שמחים, מכיוון בסוף אין להם רוב, המשמעות היא שהנזק שהם עושים יהיה מוגבל מאוד. הסבירות הגבוהה היא שהממשלה הזאת סיימה את דרכה - לא רק אני אומר את זה".

לדברי קיש: "או שזה יקרה באופן מיידי כשנחזור חזרה למושב או שזה ייקח כמה חודשים, אבל אני לא רואה ממשלה מתפקדת".

"אין תקנה למה שבנט עשה. סילמן עשתה נזק עצום בשנה האחרונה, אבל במהלך שעשתה עכשיו, היא סימנה את סופה של הממשלה הזו, אז זה מכפר על עוונותיה".

"בנט מכר את הכל בשביל הכסא שלו. כואב לי הלב שהפוליטיקה נהפכה לפוליטיקה זולה. זו ממשלה רעה ומסוכנת לעם ישראל, בכל מקום היא נכשלה".

לגבי המשא ומתן שניהל הליכוד עם 'המשותפת' (וכהכרזת מנסור עבאס - שקיש היה אחד המתווכים), אמר קיש: "מעולם לא הצענו לאף אחד מרע"ם או מהמשותפת להיכנס לקואליציה". כאשר עומת על ידי המראיין - בן כספית, שכן היה משא ומתן, הוא השיב: "יכול להיות שאתה צודק. אני יודע לגבי מה שאני הייתי מעורב. אני לא יודע מה היה במקומות אחרים, על זה אני לא לוקח אחריות".

קיש התייחס גם לניסיונות להוציא את שקד מהממשלה ואמר: "שקד מנסה להגיע עם מפלגה לתוך הליכוד, זה לא יקרה. אם היא חושבת שהיא יוצאת מהמשבר של סוף הממשלה שלה עם מפלגה שתרכב על הגב של הליכוד, לא חושב שדבר כזה יקרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר