המהלך שאושר

טלטלת פרישת סילמן: ב'ימינה' קורצים לימין ומסדירים יישובים

שנים רבות של פעילות לא הועילו, עד שחברת הכנסת עידית סילמן זעזעה את הקואליציה. ניר אורבך הציב אולטימטום ומשרד המשפטים נענה. זה מה שיקבלו המתיישבים (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Abir Sultan /Flash90)

ימים ספורים חלפו מפרישתה של עידית סילמן מהקואליציה, ונראה כי חברי הכנסת מהימין החליטו לעמוד על שלהם. שר המשפטים גדעון סער הודיע כי יאפשר חיבור של מאחזי 'ההתיישבות הצעירה' לחשמל, ובתנאי שהם אכן מצויים בהליך של הסדרה.

כאמור, המהלך הגיע על רקע פרישתה של חה"כ עידית סילמן מהממשלה. חה"כ ניר אורבך הודיע לראש הממשלה ויו"ר סיעתו - נפתלי בנט, כי כתנאי להישארותו בממשלה הוא דורש לחבר את ההתיישבות הצעירה לחשמל, וכן לבטל את מתווה המעונות ולכנס את מועצת התכנון העליונה.

כעת, במשרד המשפטים נענו לבקשה, ושר המשפטים גדעון סער כתב בטוויטר: "מברך על חוות הדעת של המשנה ליועצת המשפטית לממשלה (אזרחי) עו״ד כרמית יולס המאפשרת עקרונית חיבור ישובים בהתישבות הצעירה בעלי אופק הסדרה לחשמל. מדובר במהלך חשוב כלפי אזרחי ישראל בהתישבות הצעירה ואני מקווה שהמהלך המלא יושלם תוך פרק זמן סביר לאחר שממשלות ישראל בעבר נמנעו מלטפל בנושא".

כמה דקות לאחר מכן, הגיב ניר אורבך לציוצו של סער, וכתב כי: "אני מברך את השר גדעון סער על ההחלטה החשובה והרחבה שיצאה כעת ממשרדו. שלב נוסף לחיבור ההתיישבות הצעירה לחשמל הושלם. אמשיך לפעול לחיבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר