הבית ברעננה

השכנים של בנט עתרו לבג"ץ: עיצרו את עבודות השיפוץ

טוב שכן קרוב? עתירה בהולה לבג"ץ הוגשה בידי המתגוררים בסמוך לבית בנט ברעננה בטענה שהפיכת מעונו הפרטי של ראש הממשלה למעון רשמי אינה חוקית, ויש לעצור העבודות (פוליטי)

מישאל לוי | כיכר השבת |
שיפוצים. אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat/Flash90)

שכניו של ראש הממשלה נפתלי בנט ברחוב צ'יפמן ברעננה, הגישו היום (שלישי) בקשה בהולה לבג"ץ, בו הם דרשו לעצור מידית את עבודות שיפוץ ביתו.

את העתירה הגיש עורך הדין אוריאל ניזרי שטען בשם השכנים כי הפיכת המעון ברעננה למעון רשמי אינה חוקית, ובשל כך יש לעצור מידית את הבניה הפוגעת באיכות חייהם של השכנים הסובלים מהבניה.

על פי הדיווח במעריב, עו"ד ניזרי הסביר את המשמעות של הפיכת בית פרטי למעון רשמי של ראש ממשלה וכתב כי "כדי שהבית יהפוך למעון רשמי הוא צריך לבצע הליך רכישה על ידי המדינה של קרקע ציבורית. אם קונים קרקע פרטית, צריך להפוך את הייעוד לקרקע ציבורית. מדובר בעבירה קלאסית על עבירות תכנון ובנייה ובנוסף מדובר בהונאה של בג"ץ כשאין החלטת ממשלה שמאפשרת בהחלטת ועדת כספים את הגדרת המעון הפרטי כמעון רשמי כי כדי להגדיר מעון רשמי צריך החלטה של ועדת כספים".

כפי שדיווחנו כבר בעבר, העלות הכוללת של הפיכת בית ראש הממשלה הפרטי עולה מילוני שקלים, כשכפי הנראה יזכה ראש הממשלה בשיפוץ חלק מביתו בחינם - שיפוץ שיישאר אתו גם לאחר סיום כהונתו כראש ממשלה, ועל חשבון משלם המיסים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר