"ההסיטוריה תשפוט אותו"

גפני: נתניהו עמד להרכיב ממשלה, סמוטריץ' לא אפשר לו

יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, תוקף בריאיון ל'כיכר השבת' את ח"כ בצלאל סמוטריץ', ומאשים אותו בהקמת ממשלת בנט-לפיד. לדבריו, נתניהו עמד להרכיב ממשלה אך סמוטריץ לא אפשר (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מולי הרשקוביץ)

יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, תוקף בחריפות את יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ', ומאשים אותו בהקמת ממשלת בנט. לדבריו, נתניהו עמד להרכיב ממשלה אך סמוטריץ מנע ממנו את האפשרות. ריאיון החג המלא והמקיף, בחול המועד פסח ב'כיכר השבת'.

לדברי גפני: "אני יודע שנתניהו עמד להרכיב ממשלה, הליכוד היה במצב שהוא הצליח והיה יכול הלרכיב ממשלה וסמוטריץ' גרם לכך שהממשלה הרעה הזאת נמצא. הייתה יכולה להיות ממשלה אחרת, לא יודע בגלל מה.

"מי שניהל את המשא ומתן הזה היה הליכוד, הם מפלגת השלטון, אני יודע מהם שהם יכלו להרכיב ממשלה והוא לא אפשר להם. אני לא אמרתי את זה אף פעם, אבל כשהוא אומר את מה שהוא אומר עלי אז שייד שהוא במצב שההיסטוריה תשפוט אותו בואפן שונה ממה שהוא עושה לאחרים".

באשר למתקפה של 'יתד נאמן' נגד ח"כ איתמר בן גביר שעלה להר הבית, הסביר ח"כ גפני: "הנושא של מה ש'יתד נאמן' כתב על בן גביר, אני לא כתבתי את זה, אבל אני חושב ש'יתד נאמן' צודק, זה לא קשור בכלל להצבעה של החרדים, אפשר לקשר את זה. יתד נאמן אמר שהוא עושה מעשים מסוכנים, עמדתנו ב'דגל התורה' זה לא לעשות דברים מסוכנים".

כאמור, ריאיון החג המלא והמקיף, בחול המועד פסח ב'כיכר השבת'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר