הרפורמה יוצאת לדרך

שר התקשורת הנדל: "קיבלתי החלטה ברפורמת הסלולר"

שר התקשורת יועז הנדל התייחס באולפן 'כיכר השבת' לרפורמת הסלולר בשוק התקשרת החרדי והודיע כי קיבל החלטה סופית שתפורסם לאחר החג ועונה לביקורת על פגישת האדמו"רים (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אברומי לנשה)

שר התקשורת יועז הנדל התייחס באולפן 'כיכר השבת' לרפורמת הסלולר בשוק התקשרת החרדי והודיע כי קיבל החלטה סופית שתפורסם לאחר החג ועונה לביקורת על פגישת האדמו"רים, שם לא חבש כיפה. הריאיון המלא יפורסם במגזין פסח ב'כיכר השבת'.

לדבריו: "התקבלה החלטה ואנחנו נפרסם את זה אחרי החג. אם אני לא יעשה את זה - אף אחד לא יעשה את זה, תהיה את הקמובינה החרדית להחזיק את הקרטל שמחזיק את החרדים וגורם להם לשלם יותר ולהיות עם פחות נגישות לטלפונים". אחרי החג נפרסם את ההחלטה בצורה מסודרת.

השאלה אם אתה לא שופך את האמבטיה עם התינוק?

"תן לי להוציא את ההחלטה ואחרי זה תשאל אותי מה אני שופך ומה אני לא שופך. אני מאמין שיהיו פה הרבה מאוד כשרויות , כל חסידות, כל קבוצה, כל עיר".

התחושה שאתה מנסה לחנך את הציבור החרדי

"אני לא פטרון אני ממשלה. ממשלה לא יכולה להסתכל על ציבור מסוים ולהגיד שהציבור הזה הוא אוטונומיה. אני לא גורם לזה ש-70% מהחרדים גולשים באינטרנט".

הנדל התייחס לפגישה שלו עם האדמו"רים והביקורת שלא חבש כיפה: "בוא נעשה סדר, האדמו"רים הגיעו אליי לפגישה, אני לא ידעתי מי מגיע, קיבלתי אותם בסבר פנים יפות, הלכתי וקיבלתי את האדמו"ר בכניסה, ליוותי את האדמו"רים ביציאה. מה קשור כיפה בדיון מקצועי? שאני הולך לבית כנסת אני חובש כיפה. מי שרוצה להפוך אותי למה שאני לא - אז שלא יבוא ליי".

כאמור, הריאיון המלא יפורסם במגזין פסח ב'כיכר השבת'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר