"בגלל שיקולי הישרדות"

דרעי: ''הממשלה מונעת מכוחות הביטחון לבצע את עבודתן''

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, תקף את התנהלות הממשלה סביב אירועי הר הבית והכותל המערבי וטען כי שיקולי הישרדות מובילים את הממשלה למנוע מכוחות הביטחון לפעול (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי ובנט. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

אריה דרעי, יו"ר ש"ס, תקף את הממשלה בראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד כי היא זאת שמונעת מהמשטרה לפעול ביד קשה נגד המחבלים התוקפים יהודים העושים את דרכם לתפילה ברחבת הכותל המערבי.

לדברי דרעי: "הממשלה, בגלל שיקולי הישרדות, מונעת מכוחות הביטחון לבצע את עבודתן. לא ייתכן שיהודים העולים לרגל, לכותל המערבי, יירגמו ע״י מחבלים ארורים שכל מטרתם לרצוח".

דרעי הוסיף: "אני קורא לממשלה המבוהלת, לתת יד חופשית לכוחות הביטחון ולהציב באופן מיידי שמירה הדוקה להגעה בטוחה של אוטובוסים לכותל המערבי".

ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, אמר: "אסור לעבור לסדר היום על כך שעשרות אוטובוסים נרגמו היום באבנים בלב ירושלים. אני מתפלל לרפואת הפצועים. חייבים לפעול ביד קשה נגד הטרור ולהחזיר מייד את השקט והביטחון לבירת ישראל".

ח"כ יואב בן צור אמר: "אין הנהגה בישראל, בנט יושב עם תומכי טרור בקואליציה והתוצאה טרור רצחני ברחבי הארץ. הקו הוא ברור, המנהיגים שלהם מהללים ומנציחים שהידים והצעירים המוסתים יוצאים לפגוע ביהודים. המס שפתיים שלהם לא קונה אותנו".

חבר הכנסת אופיר כץ מהליכוד תקף: "לפני חודשיים הקואליציה הפילה את הצעת החוק שלי להחמרת ענישה עם זורקי אבנים. הבוקר אנחנו רואים מחבלים חסרי פחד, טרור, ניסיון רצח, ילדים פצועים, אימה. אבל למה שזה יעניין את בנט? העיקר שמאזן גנאים יהיה מבסוט".

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, העביר מסר בשעה האחרונה למפקד המחוז, ניצב דורון תורג'מן, כי אם הדרג המדיני ימשיך לא לאפשר למשטרה לפעול ביד חופשית, ימשיך להורות על שחרור ממעצר של מחבלים שמנסים לרצוח יהודים ונסיונות הלינץ בדרך לכותל יימשכו הוא יקים לשכה בשער שכם.

לדבריו: "התמונות מהר הבית והעיר העתיקה מזעזעות. אם המשטרה לא תשתלט על המחבלים ותמשיך לשחרר אותם מתחנות המעצר והדרג המדיני לא יאפשר למשטרה לעבוד בחופשיות, שוקל לפתוח לשכה בימים הקרובים בשער שכם ולגרום למשטרה לעבוד ביד חופשית. מציע לחמאס לא לנסות אותי".

ח"כ אופיר סופר אמר: "ממשלה חלשה ותבוסתנית: פראי אדם מרימים ראש בירושלים ‼️ נפתלי בנט, יאיר לפיד ובני גנץ פותחים את הסגר על יו״ש, משדרים אוירה של תבוסתנות מול מופרעים ומקבלים את הפרעות האלה, הבוקר בדרך לכותל המערבי.

"ממשלה אטומה, מנותקת ומושחתת. מרכינה ראש בפני האחים המוסלמים: סופה הפוליטי קרב. קרב מאוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר