צפו בתיעוד

ח"כ עידית סילמן התברכה מדודה ראש הישיבה

ח"כ עידית סילמן, שהודיעה לאחרונה על פרישתה מהקואליציה בראשותו של ראש הממשלה בנט, הגיעה לביקור חג פסח בביתו של דוד שלה - הגאון הרב צבי פדידה (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

חברת הכנסת עידית סילמן מ'ימינה', שהודיעה לאחרונה על פרישתה מהקואליציה בראשותו של ראש הממשלה נפתלי בנט, הגיעה היום (ראשון) לביקור חג פסח בביתו של דוד שלה - הגאון הרב צבי פדידה ראש מוסדות 'אור גאון'.

במהלך הביקור בירך אותה הרב פדידה ואמר: "הקדוש ברוך הוא יצילה ויתן לה כח, עוז, גבורה ותושייה להמשיך לקדש שם שמים ברבים, וכל מעשיה יהיו מוצלחים".

הרב הוסיף ובירך את חברת הכנסת הפורשת: "הקב"ה יסיר ממנה כל חולי, כל מחלה וכל דאגה ויהיה לה לב שמח כל ימי חייה לבעלה לבניה ולביתה..".

כמו כן, בהמשך דבריו חיזק אותה הרב ואמר לה שהדרך שהיא בחרה לפרוש מהקואליציה זה לזכותו של כלל ישראל בזה שמנעה איסור חמור של אכילת חמץ בפסח בבתי החולים, וכי אלפי רבבות יהודים שמעו פעם ראשונה מה זה חמץ ואף התעניינו במהותו וקיבלו על עצמם לאכול מצות ולשמור כשרות בפסח.

"זהו דבר שהיה נעקר בוודאות על ידי ממשלה זו שגזרו נגד התורה ולומדיה אילולי המעשה הנועז שעשתה. אני מקווה ששאר השותפים בממשלה ילכו בדרכה ובזה הם קונים חלק גדול של קידוש השם בעולם שלהם", אמר הרב לסיום.

כזכור, מאז שהודיעה סילמן על פרישתה מהקואליציה - היא מתקבלת בכבוד בבתיהם של רבנים ובאירועים של כל המגזרים והחוגים. בשבוע שעבר הגיעה לביקור חיזוק במעונם של הרבנים שמואל אליהו ויהושע שפירא מ'הציונות הדתית', והרבנית לאה קולדצקי, בתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר