חסדי השם

אחרי שהיה תלוי בין שמיים לארץ: שיפור במצבו של הגאון רבי ברוך שמואל דויטש

בשורה משמחת מבית החולים: ראש הישיבה הגרב"ש דויטש, שהתאשפז כשהוא במצב קריטי, בחסדי שמיים, עם כניסת החג המדדים החלו להראות סימנים חיוביים וניכר שיפור במצב (ישיבות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הגרב"ש דויטש בביתו, לפני מספר חודשים - מונשם (צילום: רפאל שוורץ)

אחרי חודש במצב קשה בבית החולים שערי צדק בירושלים, היום (רביעי) הרופאים מבשרים, כי יש שיפור ניכר במצבו הרפואי של ראש ישיבת באר מרדכי וממנהיגי הפלג הירושלמי הגאון רבי ברוך שמואל דויטש, שאושפז לפני כחודש ימים בבית החולים ומצבו היה קשה מאוד, עד קריטי.

ברחבי הציבור החרדי ובפרט תלמידיו נערכו תפילות ברחבי הארץ והיכלי הישיבות לרפואתו השלמה של ראש הישיבה.

על פי בית הרב, ב"ה, עם כניסת החג החלו המדדים להראות סימנים חיוביים, ובימי חול המועד ניכר שיפור קל במצבו, כאשר היום ראש הישיבה החל לתקשר עם סובביו.

כזכור, לאחר טיפול רפואי שעבר הגרב"ש דויטש לפני פורים בבית החולים איכילוב, השתחרר ראש הישיבה לביתו שבירושלים, אלא שבביתו החל מצבו להדרדר והוא נזקק לסיוע נשימתי, עד שבמוצאי שבת של אחרי פורים דמוקפים, כשעם ישראל היה אפוף באבל הכבד על סילוקו הפתאומי של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, התפנה ראש הישיבה מביתו לבית החולים שערי צדק, עקב התדרדרות חמורה במצבו.

יצוין, כי אמש, הגיע לבקר את ראש הישיבה, ידידו מזה עשרות בשנים הגאב"ד הגאון רבי צבי פרידמן, ממנהיגי הפלג הירושלמי, כשבמהלך הביקור שוחחו השניים בעניני החג והשעה.

הציבור נקרא להמשיך ולהעתיר בתפילות ובתחנונים עבור ראש הישיבה הגאון רבי ברוך שמואל הכהן בן לאה דויטש, לרפואה שלמה בקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר