הקואליציה השברירית

יאיר גולן: "מתחשבים ברע"מ"; בימינה זעמו

סגן שרת הכלכלה ממרצ שוב היה אחראי על אמירה שמוציאה את ימינה ותקווה חדשה בצורה בעייתית מבחינה פוליטית, ובמפלגתו של רה"מ הגיבו: 'נחוש לפרק את הממשלה' (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
רה"מ בנט ויו"ר רע"מ עבאס (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

קואליציית בנט-לפיד עומדת ממילא על כרעי תרנגולת לאחר פרישת עידית סילמן, אבל נראה שכל אמירה בעייתית מטלטלת אותה אף יותר. אמירה שכזו אמר היום סגן שרת הכלכלה, ח"כ יאיר גולן ממרצ, ב'חדשות 12', לפיה הקואליציה מתחשבת ברצונות רע"מ ומנסור עבאס באשר למצב בהר הבית: "השיקולים והאינטרסים שלהם בהחלט נלקחים בחשבון - ואנחנו גאים בזה", אמר גולן.

כשנשאל סגן השרה ממרצ האם קבלת החלטות הממשלה מושפעת מהיותה של רע"מ שותפה קואליציונית, ענה האחרון: "בחרנו להקים את ממשלת הריפוי והכנסנו בתוכה מפלגה ערבית. יש בצעד הזה אמירה חד משמעית וברורה, ויש היגיון רב להביא את השיקולים והאינטרסים שלהם בחשבון. אין צורך לחשוש לומר זאת בקול רם, אנחנו גאים בכך".

במפלגת ימינה, המתפוררת עוד יותר לאחר פרישת סילמן, שמעו וזעמו. יו"ר הסיעה, ח"כ ניר אורבך, שהציב לרה"מ נפתלי בנט אולטימטום בתנאי להישארותו בקואליציה, צייץ בחשבון הטוויטר: ‏"יאיר, תן לי להבין. אתה בכוח מנסה לפרק את הממשלה?". שאלתו זכתה גם לציוץ מחדש של חברת ימינה אחרת, שרת הפנים איילת שקד.

ממפלגת ימינה עצמה נמסר: "בניגוד לדברי יאיר גולן, הר הבית מצויה בריבונות ישראלית מלאה, וכל ההחלטות מתקבלות לאור שיקולים ביטחוניים של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית שמקדשת את חופש הדת לכולם, ליהודים ומוסלמים. חוץ מזה, נראה שיאיר גולן נחוש לעשות כל שביכולתו לפרק את הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר