ישב בפארק ונהרג

נהג התנגש ברכב חונה, התהפך והרג בן 51

תאונה קטלנית בקריית מוצקין: נהג רכב התנגש ברכב שחנה שדרות ירושלים בעיר, הנהג התהפך עם רכבו ודרס למוות בן 51 שישב בפארק כלבים • המשטרה פתחה בחקירה (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: תיעוד מבצע מד"א)

סמוך לשעה 08:00 בבוקר (חמישי) הוזעקו כוחות הצלה לפארק כלבים בשדרות ירושלים בקריית מוצקין, שם דווח על תאונה דרכים קשה. החובשים זיהו אזרח בן 51 כשהוא במצב קשה ומחוסר הכרה. לאחר ניסיון להציל את חייו, הכוחות נאלצו לקבוע את מותו. מהזירה פונתה נהגת נוספת במצב בינוני.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי נהג הרכב סטה מנתיב נסיעתו, פגע ברכב חונה, התהפך ופגע באזרח שישב בפארק כאשר מותו של האזרח נקבע במקום. המשטרה פתחה בחקירת התאונה.

פראמדיק מד"א אלכסנדר גרינבאום וחובש בכיר במד"א סמיח עבד אלקאדר סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה עם מעורבות 2 כלי רכב וגבר שנפגע מאחד מהם כשהיה בגינת הכלבים. הפצוע שכב בגינה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו.

"נהגת הרכב נלכדה ברכבה שהיה הפוך על צידו ולאחר פעולות חילוץ מורכבות היא פונתה לבית החולים במצב בינוני. נהג הרכב השני שנפצע באורח קל טופל במקום ופונה גם הוא לבית החולים כשמצבו קל."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר