חצי מיליון שקל

על חשבונו של הציבור: ההוצאות של משפחת בנט נחשפות

50,000 שקלים בחודש - זה הסכום הממוצע של הוצאות משפחת ראש הממשלה נפתלי בנט בחודש אחד, לאחר שנותרו להתגורר בביתם ברעננה שהפך למעון רשמי • הפירוט המלא נחשף (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בנט, הערב במימונה (צילום: חיים צח/ לע"מ)

מדינת ישראל מממנת את משפחת בנט: בצל השיפוצים בבית ברעננה, והפיכתו למעון ראש ממשלה רשמי עד שהבית בבלפור יוכשר, משפחתו של ראש הממשלה הוציאה כחצי מיליון שקלים על הוצאות הבית. כך על פי פרסומה של איילה חסון הערב (מוצאי שבת) בערוץ 13.

לפי הדיווח, בני משפחת בנט נוהגים להזמין משלוחים באלפי שקלים בשבוע ללא כל פיקוח. סך כל ההוצאות המשפחתיות מגיעות לסכום של כ-50 אלף שקל בממוצע לחודש - לא כולל אבטחה והשכר הניתן לאב הבית.

כ-11,500 שקלים בשבוע הולכים, כך לפי הפרסום, להזמנות אוכל 'טייק אווי'. הקניות בצרכניות ובמעדניות מגיע בממוצע לסכום של כ-15 אלף שקלים בשבוע. יחד עם שאר ההוצאות - עוזרת בית, גינון, ביטוחים וחשמל - מגיע הסכום כאמור לחמישים אלף שקלים בממוצע בחודש.

לפני כשבועיים תיאר אחד משכניו של בנט ברעננה, אוהד שלום, כי התושבים "חיים בסבל" מכך כבר תשעה חודשים. את הדברים אמר בראיון שהעניק לשרון גל ברדיו גלי ישראל. ״אני מסתכל מהחלון ורואה חומות פלדה סביבי 360 מעלות", אמר השכן, "יש פה גנרטור שמזהם את האוויר, מסביבי שירותים כימיים ואני לא צריך לפרט על הריחות. אני, אשתי וילדי יכולים להיכנס רק מכיוון אחד לבית".

עוד סיפר שלום ל'גלי ישראל': "אתמול היו כאן עשרה פועלים והעבודות ממשיכות במרץ. כעת עושים חומות בין הבתים הפרטיים. חומה בגובה 3 מטרים, השכנה ביקשה שיכניסו את החומה מטר לתוך גינת משפחת בנט, גילת בנט לא הסכימה. אתה מבין את הניתוק?"

לדבריו, "אנחנו חיים כאן בסבל כבר 9 חודשים והם לא סופרים אותנו. השכנה כאן אכלה אצל משפחת בנט סעודת שבת בעבר וכעת טלפון אחד הם לא מרימים״.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', שכניו בנט הגישו בקשה בהולה לבג"ץ, בו הם דרשו לעצור מידית את עבודות שיפוץ ביתו. את העתירה הגיש עורך הדין אוריאל ניזרי שטען בשם השכנים כי הפיכת המעון ברעננה למעון רשמי אינה חוקית, ובשל כך יש לעצור מידית את הבניה הפוגעת באיכות חייהם של השכנים הסובלים מהבניה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר