יקברו בזו אחר זו

בתוך יממה: אמו וחמותו של ניר אורבך - נפטרו

בבית החולים יוספטל באילת הלכה לעולמה הגברת זלדה ארמן ע"ה, חמותו של ח"כ ניר אורבך מ'ימינה', זלדה נפטרה שעות לאחר פטירתה של יעל אורבך ע"ה, אמו של ח"כ אורבך (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אבל כבד. ח"כ ניר אורבך (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

ח"כ ניר אורבך מ'ימינה' הודיע הבוקר (ראשון) כי חמותו, הגברת זלדה ארמן ע"ה, נפטרה במהלך השבת בבית החולים יוספטל באילת. זלדה נפטרה מספר שעות לאחר פטירתה של הגברת יעל אורבך ע"ה, אמו של ח"כ אורבך.

הלוויתה של אמו תתקיים היום בשעה 13:30 בהיכל חרוב בבית העלמין תל רגב. הלוויתה של חמותו תתקיים היום בשעה 18:00 בהר הזיתים.

בימים חמישי ושישי ח"כ אורבך יישב שבעה יחד עם רעייתו מרב בביתו ברחוב חטיבת אלכסנדרוני 25 פתח תקווה.

אמש, לאחר היוודע דבר פטירתה של אמו, חברי כנסת רבים מהקואליציה ומהאופוזיציה שיגרו הודעת ניחומים לח"כ אורבך.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר: "ברוך דיין האמת. אני משתתף בצער על מותה של יעל אורבך, אימו של חברי היקר, ח"כ ניר אורבך. יעל הייתה אשת חסד ואמת. היא הקפידה להתנדב במד"א בכל יום שישי. מלווה, מכינה אוכל, נמצאת היכן שצריך אותה. אני משתתף בצערך ומחבק אותך ואת משפחתך הנפלאה בשעה הקשה הזו".

יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ', אמר: "ברוך דיין האמת. קיבלנו בצער את ההודעה על פטירתה של יעל אורבך ז"ל, אמו של ח"כ ניר אורבך יבדל"א. משתתפים בצערך ניר ובצער המשפחה. שלא תדעו עוד צער".

שרת הפנים, איילת שקד, אמרה: "שולחת תנחומים מעומק הלב לחברי ניר אורבך ולבני משפחתו על פטירת אמו יעל ז"ל. שלא תדעו עוד צער ומן השמיים תנוחמו".

שר החוץ, יאיר לפיד, צייץ בטוויטר: "שולח חיבוק גדול לח"כ ניר אורבך ומשתתף בצער המשפחה על פטירת האם יעל, שלא תדעו עוד צער. יהי זכרה ברוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר