הבזבוזים ברעננה

בליכוד משיבים לבנט: "משקר כרגיל והתקשורת מחפה"

ראש הממשלה לשעבר, שעמד במוקד תגובתו של נפתלי בנט להוצאות ביתו ברעננה, משיב אש: "משפץ את ביתו הפרטי ברעננה על חשבון הציבור בסכום אסטרונומי" (חדשות פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו ובנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

במפלגת 'הליכוד' הגיבו היום (ראשון) למספרי הוצאות הבית ברעננה שהציגה לשכתו של בנט בעקבות הפרסום אמש בחדשות 13. "כרגיל בנט משקר והתקשורת מחפה", טענו בליכוד. "בנט משפץ את ביתו הפרטי ברעננה על חשבון הציבור בסכום אסטרונומי של 50 מיליון שקלים, ללא אישור ובניגוד לחוק".

כזכור, אתמול פרסמה איילה חסון בחדשות 13 כי בבית משפחת בנט ברעננה מוציאים על חשבון הציבור וללא כל פיקוח כחמישים אלף שקלים בממוצע לחודש על הוצאות הבית. בתגובה, פרסמה היום לשכתו של בנט את המספרים המלאים וטענה כי אלו נמוכים משמעותית יותר מההוצאות שהיו בתקופתו של נתניהו.

בליכוד תקפו את בנט על ששיפץ את ביתו הפרטי מכספי המדינה. "החוק קובע שהמעון הרשמי של ראש הממשלה יהיה בירושלים ולא ברעננה. בניגוד למעון הרשמי בירושלים, המעון הפרטי של בנט לא משמש לאירוחים רשמיים כלשהם - כך שכל ההוצאות על מזון הן רק לענייניו האישיים", כתבו בתגובה.

עוד מהליכוד: "כזכור נפתחה חקירה מופרכת על טייק-אווי למעון בבלפור בסך של 175,000 ש״ח לחמש וחצי שנים. השופט קבע שהרוב הגדול של סכום זה הוצא על אירוחים רשמיים. כלומר, בניגוד להודעת בנט, הוצאות הטייק-אווי הפרטיות של משפחת נתניהו לא עלו על 1,300 שקלים בחודש – עשירית (!) מההוצאות על טייק-אווי של משפחת בנט.

כמובן שבנט, שעיכב במכוון את שיפוץ המעון הרשמי בבלפור, לא יועמד לדין על הבזבוז שלו והתקשורת תמשיך לאתרג אותו במקום לבצע את מלאכתה ולבקר את השלטון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר