נגד בנט והממשלה

סילמן בשיחות סגורות: "על מי הם עובדים?"

חברת הכנסת מ'ימינה' שטלטלה את המערכת הפוליטית הטיחה ביקורת נוקבת בממשלה ובעומד בראשה, בשיחות עם מקורביה. "אידיאולוגית הם פגומים, ניסו לצייר אותי כאישה חלשה" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
עידית סילמן (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בשיחות סגורות עם אנשיה, מתחה לאחרונה חברת הכנסת עידית סילמן מ'ימינה', שהודיעה לפני שבועות אחדים על פרישתה מהקואליציה וטלטלה את המערכת הפוליטית, ביקורת קשה על הממשלה בראשות בנט.

"כבר מזמן לא ממשלת שינוי ולא ממשלת ריפוי, על מי הם עובדים כאן?" צוטטה סילמן הבוקר (שני) בתכנית 'הבוקר הזה' בתאגיד השידור הציבורי.

בהמשך מתחה ביקורת על האמירה של בנט כי נשברה תחת הלחץ שהופעל עליה מימין, ואמרה: "היה ניסיון להפוך אותי לאישה חלשה ונלחצת ולשדר שהמהלך לא היה אידיאולוגי ולא נבע מתוך עמדה מוצקה".

חברת הכנסת הוסיפה: "האם גם על גבר הוא היה מתבטא ככה? קשה להם לקבל את זה שאידיאולוגית הם פגומים ושיש להם בעיה".

במוצאי השבת השתתפה סילמן בחגיגת המימונה המרכזית של 'מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא' והתייחסה לראשונה להחלטתה לפרוש מהקואליציה. "במסיבת הסידור של בתי לא מזמן דיברו על אותו נער שנכנס על פי סיפור הבעל שם טוב לבית הכנסת ושורק בתפילת יום הכיפורים ואנשים שם שחושבים על הרבה דברים ברומו של עולם באותו רגע, והילד, אותו ילד שבא וצועק את אותה צעקה, ובעקבות זה על אף שבתחילה כועסים עליו - מוחלים", פתחה.

"אני חייבת לומר", המשיכה סילמן, "שבתקופה האחרונה עברנו תקופה לא קלה, גם ברמה הפוליטית וגם אצלי, אני יכולה לומר שזה אחד הסיפורים שאני זוכרת משחר ילדותי, אני זוכרת שהרב קליין (ראש האולפנה בה למדה. י"ג) היה חוזר על הדברים האלה.

"אני חושבת שמה שאנחנו סופגים ומתחנכים בו בצעירותנו ונותר בנו כל הזמן בעיקר, מגיע אצלנו גם ברגעים המשמעותיים של החיים שלנו, רגעים שבהם הרבה פעמים אנחנו צריכים לצעוק את אותה צעקה, אולי במקום שריקה, ולבוא ולומר את הדבר האמיתי שנמצא על ליבנו".

סילמן הוסיפה ואמרה: "אולי לא הצלחתי לשרוק אבל הצלחתי לצעוק את הדברים שהיו על ליבי, וזה בזכות אותם מחנכים גדולים שהיו לנו למורי דרך, גם המחנכות, אנשים שהיו איתנו לאורך הדרך, שנים, ולא ויתרו עלינו אף פעם, גם כשהיינו במקום כזה או במקום אחר, ותמיד הזכירו לנו מאין בנו ולאן אנו הולכים - ובעיקר לפני מי אנחנו עתידים לתת דין וחשבון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר