סערת המעון ברעננה

מנכ"לית 'ימינה': זו הסיבה שתגובתו של בנט התעכבה

כמעט יממה לקח מאז שפורסם התחקיר על ההוצאות של משפחת בנט, שבחרה להישאר ולגור ברעננה, ועד שהתייחס ראש הממשלה להאשמות. המנכ"לית מסבירה מדוע (פוליטי)

מישאל לוי | כיכר השבת |
בנט במימונה, במוצאי השבת (צילום: Flash90)

סערת הוצאות המעון ברעננה: מנכ"לית מפלגת 'ימינה', סטלה ויינשטיין, תקפה את העיסוק בכספי הציבור הניתנים למשפחת ראש הממשלה, והתייחסה לתגובתו של נפתלי בנט, שניתנה באיחור והתמקדה בהבדלתו מקודמו בתפקיד נתניהו.

"אני חושבת שרצו לתת תשובה מדויקת, מקצועית ולהיערך אליה כמו שצריך", הסבירה ויינשטיין את העיכוב בתגובתו של בנט - שניתנה רק אתמול (ראשון) בשעת צהרים, בעוד התחקיר על ההוצאות בביתו פורסם בידי איילה חסון בחדשות 13 כבר במוצאי השבת. "זאת הסיבה האמיתית. בסוף באמת הפירוט שניתן הוא פירוט מדויק להפליא, שקוף לחלוטין". את הדברים אמרה בראיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ב־103fm.

לדבריה, "יש איזשהו ניסיון כבר תקופה ארוכה, עם השטות הזאת של המעון ועכשיו עם הדבר הזה, להציג את רה"מ נפתלי בנט כמישהו שהוא לא, ואין ספק שהוא לא בנימין נתניהו".

עוד הוסיפה: "הציגו את הדברים בצורה כל כך מעוותת וממשיכים להציג, גם עם השקרים האלה לגבי המעון, גם עם עכשיו, שלא הייתה ברירה אלא לבוא ולהגיד את האמת - יש הוצאות שבד"כ מגיעות לרה"מ, מתוקף תפקידו ועל פי חוק".

בהמשך התייחסה לטענות על הוצאות המשפחה של בנט: "יש איזו נבירה תמידית, אגב, גם עם הקודמים, בפחי האשפה של המשפחות של רה"מ, ולדעתי זו הטעות, שגם כאן נותנים לעשות את זה. צריכה להיות איזושהי חומה בין המשפחה לרה"מ".

גולן תהה, "לא היה ראוי שרה"מ שמבקש לפעול אחרת ולהביא שינוי, יתנהל אחרת מבני משפחת נתניהו?" ויינשטיין השיבה: "האם צריך לבחון את זה? לא אני זו שצריכה לשפוט ולהגיד. אני כן יכולה להגיד שאני גאה ברה"מ שלי, שבמקום 8 עובדי משק וכו' - כמו שנהגו כל קודמיו לאורך כל התקופה - אמר - רק 3 וזה מספיק. בסופו של דבר, גם הוא וגם אשתו נותנים באופן משמעותי מעצמם למדינה ועובדים מאוד מאוד קשה כרגע".

עוד אמרה: "המשפחות של ראש הממשלה לוקחות על עצמן עול, בכבוד גדול, אבל עול מאוד לא פשוט. אני לא בטוחה שרבים מאיתנו היו מסכימים לדבר הזה, והם עושים את זה בגאווה גדולה. זה לא רק נתניהו, זה גם לא רק רה"מ נפתלי בנט, זה העניין של המשפחה. המשפחה תחת איזושהי מכונת רעל והיא תמיד יחד איתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר