חשיפת 'כיכר השבת'

נאמנו של הגר"ש אלתר שוקל להקים מפלגה חרדית חדשה

ישראל צישינסקי, מנכ"ל מוסדות הגר"ש אלתר פתח בימים האחרונים בשיחות עם מקורביו על הקמת מפלגה חדשה • היעד: התמודדות בערים חרדיות ובראשן ירושלים יחד עם קהילות שהופלו (אקטואלי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
ישראל צישינסקי עם הגר"ש אלתר (צילום: באדיבות המצלם)

חשיפה: ישראל צישינסקי, מנכ"ל מוסדותיו של הגאון רבי שאול אלתר שוקל להקים מפלגה חרדית שתתמודד בערים החרדיות בבחירות המוניציפאליות הבאות, כך נודע ל'כיכר השבת'.

המערכה המוניציפאלית אמנם תתקיים רק בעוד כשנה וחצי, אך זה הזמן של הפוליטיקאים והעוסקים במלאכה להתחיל לבחוש, לצחצח חרבות ולבחון שיתופי פעולה וצירים שונים לקראת הבחירות.

ל'כיכר השבת' נודע כי בימים האחרונים נרקמת לה הדרמה שעשויה להכניס עניין חדש בזירה הפוליטית החרדית. כאמור, מנכ"ל מוסדות הגר"ש אלתר, ישראל צישינסקי, העלה לאחרונה בשיחות עם מקורביו את היעד הבא - הקמת מפלגה חדשה שתממודד בכמה ערים חרדיות ובראשן ירושלים.

עוד נודע ל'כיכר השבת' כי בימים האחרונים התכנסו להם בחשאי עסקני הקהילה לדון ביוזמה החדשה. "אין לנו שאיפות פוליטיות, אך יש לנו צרכים פוליטיים", אמר צישינסקי באותה אסיפה.

אחד המשתתפים באסיפה סיפר ל'כיכר השבת' כי המשתתפים דנו בהיתכנות הפוליטית של הקמת מפלגה חדשה, כזו שתאחד את כל הקהילות שלא מיוצגות ומרגישות שהפלו אותן לרעה.

"אנו פוגשים עוד ועוד קהילות לא מיוצגות", אמר צישינסקי באסיפה החשאית, "ומבינים כי לא ניתן להמשיך ככה. אין הסתברות להקמתה וביסוסה של קהילה חדשה ללא קבלת הקצאות ותקציבים מהרשויות המקומיות. נחבור לקהילות נוספות שאלו צרכיהן ובוודאי לכשנלך לשם נעשה הכל כדי לסייע לכל אחד בכל תחום ונפעל בכל עניין לאורו של כל מה שיורנו רבינו ראש הישיבה שליט"א וגדולי ישראל אחרים שייקחו חלק במערכה".

'כיכר השבת' פנה לישראל צישינסקי בכדי לקבל את תגובתו, אך הוא בחר שלא להגיב לנאמר בכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר