בכיר משרד הבריאות

ד"ר מנדלוביץ: "אין סיבה לבהלה מהסלמונלה בשוקלד"

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, ד"ר ספי מנדלוביץ, התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לסערת הסלמונלה בחברת 'שטראוס' והסביר מדוע אין מקום לבהלה • צפו (חדושת, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, ד"ר ספי מנדלוביץ, התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לסערת הסלמונלה בחברת 'שטראוס' והסביר מדוע אין מקום לבהלה. הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

על ההודעה הראשונה שמשרד הבריאות קיבל, סיפר ד"ר מנדלוביץ: "את ההודעה הראשונית קיבלנו לפני כשבוע בתאריך 19 לחודש שדיברה כל ממצאים בסביבת העבודה, לא בחומרי הגלם או במוצרים. בחברת שטראוס היו מאד הגונים ודיווחו על כך לגורמים במחוז הצפוני שהלכו איתם יחד יד ביד".

זאת אומרת שכאשר אתם במחוז הצפוני מקבלים את הדיווח, אף אחד בציבור עדיין לא יודע על כך?

"נכון. ישנם הרבה מאד פעמים שיש חשדות, ואז המנגנון פועל בצורה של להעמיק את הבדיקה כדי לוודא את עניין החשד הראשוני באמצעות תרביות שהתוצאות שלהן מתקבלות אחרי יומיים".

לדבריו: "מה שהדליק את הנורות האדומות במקרה של שטראוס זאת העובדה שבדיקות שבוצעו בחומרי הגלם נמצאו חיוביות ולכן יצאה הנחיה לעצירת פעילות ולריקול. אני לא חושב שיש מקום לבהלה משום שהסלמונלה היא בדרך כלל לא מחלה קשה, אלא החשש המרכזי שלנו הוא מאוכלוסיות הקצה ובעלי מערכת חיסונית חלשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר